Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 27 lipca 2008

=== Wyremontowali Okrąglak na Wrzecionie! ===

Z powodu zamknięcia Kasprowicza budową metra jechałam na dziełkę objazdem... jakież było moje zdziwienie gdy ujrzałam budynek... który jeszcze w zeszłym roku na wiosnę straszył z daleka... a w końcu jest to kultowy Okrąglak na Wrzecionie!

Bywalcy fotoforum W-wa zapewne pamiętają te zdjęcia, ale wrzucam stan poprzedni by wszyscy zrozumieli moją radość.

Marzec 2007



Lipiec 2008



Trochę styropianu, wymiana ślusarki... i "włala"!






Oczywiście dokonałam rytualnego obejścia Okrąglaka dookoła :)

A oto mini panoramka. By powiększyć kliknij, a potem w galerii kliknij na lupkę w prawym górnym rogu.

1 komentarze:

lavinka pisze...

Niestety nie dysponuję zdjęciami z Wrzeciona.W latach 70tych się urodziłam, w 80tych nie przyszło mi do głowy by focić cokolwiek poza kwiatkami i mazurskimi pejzażami. Ale pocieszę Cię,że okrąglak wyglądał wówczas bardzo podobnie jak przez remontem, tylko okna były w metalowych, chyba ciemnych ramkach. Bardzo cienkich. Mieszkałam od dziecka na sąsiednim osiedlu,do Okrąglaka ię chodziło czasem, gdy zabrakło "wszystkiego" gdzie indziej. A nuż coś rzucą na półki ;)

nick lavinka
dodano: 17 sierpnia 2009 10:06

Fajne foty!!! Już o tym gdzieś wspominałem, hmm. Tak czy owak poszukuję starych zdjęć z Wrzeciona, lata 70-80. Chętnie odkupię, wymienię się, zeskanuję. Pozdrawiam.
e.

nick enejeio

blog: wrzeciono.bloog.pl
dodano: 28 lipca 2008 19:13

To jest północo wschodni kraniec. Przy ulicy Wrzeciono, łatwo trafić jak się wie gdzie :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 18:34

człowiek nawet nie wie gdzie to :)
w ogóle nie kojarze miejscówe z wrzeciono czy bierlan, które pokazujesz :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 28 lipca 2008 16:44

Chyba za mały otwór w środku :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 14:48

Taki powrót to wielki pozytyw. Może na dachu przewidzieli lądowisko dla helikopterów? :)

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 28 lipca 2008 14:02

Mógłby być bardziej ecru, ale mam nadzieję,że za dwa trzy lata nieco przyblednie. Grunt,że nie pistacjowy :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 11:21

No proszę - żółty, słoneczny, pozytywny. Bardzo ładnie.

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 28 lipca 2008 10:49

@Lord: To na Służewcu też jest Okrąglak? Podaj ulicę, zwiedzimy :)
@Sikor-World: Jestem jestem tylko ostatnio wpadam do Cię przez rssy, przez co rzadziej komentuję :)
@ReniaJarek: Gorzej było za czasów długich kolejek. Kolejka stała do jednego sklepu a do drugiego przez to był kłopot z wejściem :)
@ToMi: No widzisz, nie przyszło mi do głowy :)
@Agata:Albo przez Alkohole24h :)
@Hanula:Prawda? :)
@Kazu78:Wiem, wiem pamiętam jak o tym pisałeś na fotoforum :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2008 10:28

Oj, jest kultowy, nawet na dalekich obrzeżach Wawrzyszewa wiedzieliśmy o jego istnieniu i czasem się tam zapuszczaliśmy.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 28 lipca 2008 10:05

Fajny ten okrąglak. Dobrze, że go wyremontowali.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 28 lipca 2008 9:10

To wszystko zapewne przez to Centrum Inicjatyw ;)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 28 lipca 2008 8:52

A trzeba było jechać tędy wcześniej, to byś zrobiła 200% normy na Kółeczka ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 28 lipca 2008 7:21

Fajny taki okrąglak, chodzisz w kółko i robisz zakupy. Super.
Pozdrowionka.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 28 lipca 2008 7:04

w Łodzi, również jest taki okrągły budynek, szkoda że nie odnowili go jeszcze.
dawno Cie nie widziałem w sieci ;>

nick sikor-world

blog: sikorphotography
dodano: 27 lipca 2008 23:25

Heh, jak przeczytałem to sobie pomyślałem o Okrąglaku na Służewcu... A dokładniej o sklepie..

nick Lord

Prześlij komentarz