Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 11 lipca 2008

======= Imprezowy czas... ========

Ostatnio miałam niewątpliwą przyjemność uczestniczyć w dwóch imprezach razem ze znajomymi blogerami i nie tylko :)

Pierwsza odbyła się w sobotę, w bielańskiej nadmorskiej knajpie zwanej Gniazdem Piratów. Nawet kilku śpiewało.


A my sobie gaworzyliśmy o tym i owym.



A w środę był kolejny walny zjazd Grupy Trzymającej Warszawskie blogi, w Rabarbarze. Nie było kameralnie, wręcz przeciwnie ledwo się pomieściliśmy. Przybyło wiele znakomitości, mój brat i jakiś facet podający się za trolla. Lista obecności znajduje się na blogu Hanuli :)


1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 14 lipca 2008 22:36

Dzięki za spotkanie Lavinka!

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 14 lipca 2008 20:43

@Agata: Ładnie Ci w blondzie :)
@Fusilla: Zapraszam następnym razem :)

nick lavinka
dodano: 14 lipca 2008 17:41

I ja tam byłam, dobre drinki piłam i dobrze się bawiłam!

nick fusilla
dodano: 14 lipca 2008 13:40

Hanuli fryzura 'przylgła' mi do twarzy i wyglądam jakbym była blondynom ;)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 12 lipca 2008 20:52

Lav:-) To nie wiesz, że muzycy praktykujący z czasem tracą słuch?... publika zazwyczaj go posiada.:-)
EL

nick EL

blog: elzbieta.bloog.pl
dodano: 12 lipca 2008 16:28

Niestety bardzo głośne. Nie da się rozmawiać. Szkoda,że nie mają sali z której mniej słychać. Lubię szanty, ale nie wtedy gdy mi rozwalają bembenki... :/

nick lavinka
dodano: 12 lipca 2008 16:18

w gnieździe pijaków jestem średnio1-2 w miesiącu. najlepiej moim zdaniem grają black velvet w czwartki i mordewind (najczęściej w soboty).
imprezy są tam konkretne :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 12 lipca 2008 7:48

Fotki dwie dla siebie do użytku wewnętrznego porwałam.
Dziękuję.
Dziś u mnie jest dolinkowy kot z dedykacja dla Ciebie.
Miłego weekendu.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 12 lipca 2008 1:08

A nie mówiłam żebyś biegał po schodach w Pajacyku? No i kiedyś z nami na rowery musisz wyskoczyć :)

nick lavinka
dodano: 12 lipca 2008 0:24

Hehe, chyba mam o jeden podbródek za dużo :))

nick Kazu78 (TROLL)

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 11 lipca 2008 22:54

beaviz: może wcześniej zmokłeś po drodze?

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 11 lipca 2008 22:53

@Robert: Ciesz się,że jeszcze je masz :)
@Chrzelice: A tak mi się pstryknęło :)
@Tukee: No mam nadzieję,że kiedyś BĘDZIESZ!!!

nick lavinka
dodano: 11 lipca 2008 22:51

No i pięknie :) BIG MAMA Hanula jest Królową i nikt temu nie zaprzeczy. Big Brother - cool - mógłby kiedyś się odezwać, Rubeo widzę tokuje non stop również na pożegnanie, Darkowi super jest w czapce, TROLL ma piękną pozę i szatkę, a Beavisa to bym tak szmyrgnęła ręką po fryzurce w tę i z powrotem, szybciutko, dynamiki by wtedy złapała jakby więcej.Pozdrawiam Edzia którego poznałam. Dziewczyny - super , wszystkie :) Nastrój wspaniały. Fajnie mieliście. Kiedyś będę :) Wszystkich strasznie mocno pozdrawiam.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 11 lipca 2008 22:50

nawet nie zauważyłam jak robiłaś zdjęcie przy wyjściu

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 11 lipca 2008 22:43

O jezu, jakie ja miałem przylizane włosy ! ;)))

nick Robert

Prześlij komentarz