Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 2 lipca 2008

====== Modlińskie migawki... ======

Wrzuciłam pierwszą część relacji z rowerowej wycieczki do Modlina na blog podróżniczy. Opis można przeczytać po kliknięciu w stos zdjęć.



Z bloga podróżniczego

>>>>>> Twierdza w Modlinie >>>>>>

Wycieczka rowerowa po Modlinie i okolicach. Pierwszy etap - oglądanie starego Modlina i dworca, potem Twierdza i plątanie się po czym się da. Idealne dla ludzi lubiących zaglądać do dziur w poszukiwaniu na przykład schodów na drugą stronę :)
Więcej zdjęć? Klikając w zdjęcie przeniesiesz się do albumu.

2 komentarze:

lavinka pisze...

Byłem tam, fajnie jest w podziemiach.

autor JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 09 lipca 2008 1:16

To piękne wspomnienia :)

autor lavinka
dodano: 07 lipca 2008 14:55

Lavinko, piękna galeria. Dla mnie te zdjęcia mają wartość sentymentalną :) Pozwolę sobie przesłać link do tej galerii mojemu dziecku, bo w Modlinie-Twierdzy stawiało pierwsze kroki. Dawno to było, ale prawda :) Na tyle dawno, że na pewno nic nie pamięta. Po zdjeciach widać, jak Modlin niszczeje. Starymi budowlami wówczas też zachwycaliśmy się, fotografowaliśmy a ... widok na mennicę od strony Twierdzy jest nieustająco zachwycający :)

autor kabe.abe
dodano: 05 lipca 2008 15:55

Piękne zdięcia. Pozdrawiam i zapraszam u mnie nowe zdięcia.

autor adziaczek

blog: adziaczek.bloog.pl
dodano: 05 lipca 2008 15:47

Czułeś? A nie dostałeś fleszem po plecach? :)

autor lavinka
dodano: 05 lipca 2008 11:21

Tak coś czułem, że ktoś mi skrobie marchewki, gdy włażę po sypiących się schodach ;-)

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 03 lipca 2008 16:46

http://just-justin.blog.onet.pl/

autor http://just-justin.blog.onet.pl/

blog: just-justin.blog.onet.pl/
dodano: 02 lipca 2008 15:40

...nie byłem ale kto wie. Pozdrawiam

autor adszu

blog: adszu-foto.bloog.pl
dodano: 02 lipca 2008 12:10

@Yacek O Hagen: Polecam, nie tylko bunkry, okolica jest dobra na plażowanie. Gorzej z kąpielą, woda może jest lepsza jak kiedyś,ale nadal nie mam do niej zaufania :)
@Tomi: A lavinka-kronikarz depcze mu po piętach :)

autor lavinka
dodano: 02 lipca 2008 11:07

Gdzie diabeł nie może tam To Mi wlezie ;-)

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 02 lipca 2008 10:59

Dzieki za zdjęcie. Od jakiegoś czasu mam w planach wypad do Modlina i Czerwinska. MOże uda się w lipcu. Pozdrawiam

autor Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 02 lipca 2008 9:40

Musze i ja się tam wybrac :)

autor Yacek

lavinka pisze...


dodano: 04 lipca 2008 17:46

No i przebrnęliśmy przez Twój labirynt, klikając w stos zdjęć aż do galerii na Picassie.(Trzeba się namajdrować żeby obejrzeć fotki) ale opłaciło się, jest na co popatrzeć.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 04 lipca 2008 16:24

@ToMi: Ostatnio narzekano,że w kwadratach wyszły za malutkie, to spróbowałam sosu. Szkoda,że nie produkuje gifów z przezroczystością, na piechotę nie chciało mi się robić....
@JeGo: Ale uczyłeś się latania, strzelania czy czego? :)

nick lavinka
dodano: 04 lipca 2008 16:03

W Modlinie kiedyś się uczyłem. Dawno temu. Ale było fajnie.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 04 lipca 2008 12:24

Uwzięły się na mnie Miodki jedne...

Aha, jest tam więcej ocji, ta z kwadratami to może się nawet czasami przydać.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 03 lipca 2008 15:55

Albo ten łopszyn :)

nick lavinka
dodano: 03 lipca 2008 14:33

A może "tę łopcję"? :))

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 03 lipca 2008 13:33

ToMi, błagam "tę opcję" :) A poza tym do wyboru jest kilka możliwości. Można na przykład zrobić kompozycję z kwadratów (były już na blogu, tylko rozcięte na pół).

nick lavinka
dodano: 03 lipca 2008 12:15

No, jak zobaczyłem tą opcję, to myślałem że mi jakiś taki prawdziwny kolaż ze zdjęć zrobi, a tu po prostu wrzuciło zdjęcia na stos, więc trochę się zawiodłem.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 03 lipca 2008 12:05

Acha, panel narzędzia, opcja - kolaż zdjęć.

nick lavinka
dodano: 03 lipca 2008 12:04

Picasa, z poziomu googli. Program służy do wgrywania zdjęć na goglowskie galerie, ale jest też dobrym organizerem i prostym edytorem. Zaznaczasz zdjęcia, robisz z nich stos lub stykówkę, a potem obrabiasz rozmazaniem i odjęciem kolorów na brzegach.

nick lavinka
dodano: 03 lipca 2008 9:41

Schwefel
Z tego co przez sen LAV... wymam...tała, to robi się to jakoś w Pcassie.
EL

nick EL

blog: elzbieta.bloog.pl
dodano: 03 lipca 2008 3:35

Jak się robi taką fajną składankę, bo nie wierzę, że Ci się chciało to wszystko ręcznie robić w PSie.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl

Prześlij komentarz