Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 20 lipca 2008

===== IX Akcja GTWb - Kółeczka, kółeczka =====

Wpis na Akcję "Kółeczka, kółeczka".

Miałam zagwozdkę szukajac materiałów do tego wpisu, gdyż kółeczka były wszędzie i trudno było się na coś zdecydować. Na początku, jeszcze zanim wiedziałam że Kółeczk wygrają... no dobra, wiedziałam że wygrają głosowanie tylko nie wiedziałam za którym razem :) Toteż materiały zbierałam od dawna... Pierwsze rzuciły mi się w oczy kółeczka podczas Nocy Muzeów - w Muzeum Kolejnictwa.

Potem , jadąc na piknik Naukowy na Nowym Mieście spotkałam kółeczkowe reklamy


A na samym Pikniku wpadłam na wystawę Metra, gdzie jak wiadomo kółeczka są na każdym kroku

Jakiś czas później, w samym centrum natknęłam się na kółka w łańcuchach....



Ale było mi ich mało i postanowiłam przyjrzeć się kółkom motoryzacyjnym. Nie dość,że kółko to jeszcze kółko w kółku i na dodatek samocody robią na nim same kółko. :)




Ale to nie koniec... gdy puszczałam się wczoraj po Puszczy ,znów zaatakowały mnie kółeczka :)

Podziel się
oceń
0
0

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 24 lipca 2008 2:16

O, pardon Szczepanie, pomyliłam Cie z kimś innym. Komć do scb jest komciem do scp :)

nick lavinka
dodano: 24 lipca 2008 1:39

My blog is not very popular. A lot of comments owe bloggers group - the Group holding the Warsaw blogs http://gtwb.blox.pl Once a month we publish an entry on the chosen theme in the voting. This time, they were "circles". But there were also topics: "water", "billboard", "memento mori", "labirynt", and many others. The group was founded in November 2007 and already twice the local newspaper wrote about it. It is great fun and good opportunity for advertising any blog. The publishers of 20 days of each month.
Along the way, I recommend another fotoblog of Warsaw - http://warszawa78.blox.pl is probably the most popular fotoblog of this city.

nick lavinka
dodano: 23 lipca 2008 15:49

I finally worked out how to leave comments here dear one....I left the .com off and it works. YEAH!!!! :) :) Your photos are just beautiful; I love the way you see the world. It's interesting for me to see another country that I know so little about...I like learning about other places and other ways of living. It looks like you have a VERY popular blog. So many many comments here. I am honored that you find time to visit me at my blog. It means a lot to me. Thank you for being a friend. I like that!!! Robin

nick RainforestRobin

blog: naked in eden blog - robin easton
dodano: 22 lipca 2008 22:46

@Sirencityboy: Nie mogłam się zdecydować, więc wrzuciłam wszystkie. Tak samo mam z zakupami. Nie mogę się zdecydować między jednym ciuchem a drugim to kupuję obydwa :)
@Froasia:Wydaje mi się,że inni wstawili więcej :)

nick lavinka
dodano: 22 lipca 2008 22:28

To jest chyba maksymalna ilość kółek jaką można było wstawić ;)

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 22 lipca 2008 17:42

Ciekawe, ciekawe - chociaż lepiej by chyba było gdybyś 2 maks 3 zdjęcia ;)
ps
numer 2 najlepsze!

nick scp

blog: scp.fotolog.pl
dodano: 21 lipca 2008 22:17

Tyle,że rondo na pl.Zbawiciela jest dość rozjeżdżone przez tramwaje. Zegar na Pajacyku przydaje mi się jak jestem w centrum. Z domu nie widzę jego wskazówek :)

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 21 lipca 2008 21:52

Bardzo wszechstronne ujęcie :) Z rond podoba mi się jeszcze to na placu Zbawiciela, też zadbane,a z okrągłych zegarów w Warszawie lubię ten na PKiN, bo dość często mi się przydaje :)

nick tomasz_mos

blog: naszlaku1.blox.pl
dodano: 21 lipca 2008 17:43

@ToMi: Acha. Naturalnie.
@Slawn: Wydaje mi się,że je dawno wycofali bo na coś szkodziły.

nick lavinka
dodano: 21 lipca 2008 15:22

Oczywiście, że do rowerków :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 21 lipca 2008 15:09

Tyle kółek, że w głowie mi się zakręciło. Muszę wziąć okrągłą tabletkę, ale z krzyżykiem ;) A propos, są takie jeszcze?

nick slawnw

blog: cowul.blox.pl/html
dodano: 21 lipca 2008 10:54

@Hanula: Może i jestem wielka ale tylko w jednym kierunku :)
@Agata: A ja nic nie czuję, bo mam zatkany nos :)
@Ewa.Krajewska: Też podoba mi się ten znak graficzny :)

nick lavinka
dodano: 21 lipca 2008 8:57

ilość kółek powalająca :)))
metro rulez...w końcu najbardziej warszawskie to kółko :D

nick ewa.krajewska

blog: fotonigra.blox.pl/html
dodano: 21 lipca 2008 8:54

Ostatnie mnie urzeka. Zapachniało lasem :)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 21 lipca 2008 6:16

Rewelacja = jesteś wielka!
Buziaki poniedziałkowe posyłam. Na spotkanie z sayamą zapraszam.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 20 lipca 2008 23:05

Nie liczy się ilość ale jakość :)

nick lavinka
dodano: 20 lipca 2008 22:35

No tak, to jest osoba przygotowana na Akcję. Ja dopiero dziś zmontowałam.

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 20 lipca 2008 22:29

@YumYum: Mnie się kręci ale to chyba z powodu migreny :)
@Robert: Ta akcja mnie pochłonęła :)
@Noijaktunierobic: Niezłe podsumowanie, ale to nie było zamierzone :)
@ToMi: Tam do muzeum czy tam na rondo? A może tam w aleje do rowerkow?

nick lavinka
dodano: 20 lipca 2008 21:45

O, to będę się musiał tam wybrać, bo to fajny temat na pocztówkę :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 20 lipca 2008 21:25

jednym słowem - przetoczyłaś się tu na tych kółeczkach kółeczkach od kultury do natury :) niezła podróż!

nick noijaktunierobic

blog: www.noijaktunierobic.blox.pl

dodano: 20 lipca 2008 21:21

Widac, że byłaś bardzo dobrze przygotowana na tą akcję :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 20 lipca 2008 20:27

ło matko, od takiej ilości kółek w głowie się zakręcić może :)

nick Yum YUm

blog: yumyum.blox.pl
dodano: 20 lipca 2008 18:56

@Bijou:Na każdym kroku jest ich mnóstwo ale nie zawsze w takiej ilości :)
@Karolina: To jest reklama sklepu rowerowego w okolicy. Poumieszczali sporo złotych rowerów, jeden ma przyczepioną reklamę. Chodzi sie od roweru do roweru i na tym na którym jest reklama - tam jest brama ze sklepem. Aleje Jerozolimskie, na przeciwko Pajacyka.
@ToMi: Na tekstury też się przydadzą. Wierz czy nie, pierwsze skojarzenie miałam z drewnem na kominek, nie z kółeczkami :P
@Kazu78: Byłam już na blogach, zupełnie mi się kręci :)

nick lavinka
dodano: 20 lipca 2008 18:46

Od tylu kółek może się w głowie zakręcić :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 20 lipca 2008 18:41

Taaa, będziesz miała te metrówki na tekstury, tak? ;-P

Niezła kolekcja ;-) Fajna ta rowerzyca.

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 20 lipca 2008 18:37

A ten rowerek (bes siodełka) to twój czy to tylko muza spotkana na ulicy?

Na coś jednak przydały się te tabliczki reklamowe :-)
Pozdrawiam i miłego wieczoru zyczę

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 lipca 2008 18:19

no jest w przyrodzie troche tych kółeczek :)

nick bijou

Prześlij komentarz