Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 5 kwietnia 2008

==== Walne Zgromadzenie GTWb w Rabarbarze ====

Rabarbar to knajpa,żeby nie było :)
Się działo. Jako pierwsi przybyli Hanula i Beavis, a tuż za nimi lavinka. Potem ludzi przybywało... w sumie było 14 osób, z czego część przyszła późnieja część wyszła wcześniej. Dzięki urodzinom Hanuli GTWb zyskała maskotkę BLOGUSIA. Była też lista obecności (podszywaliśmy się pod naszą-klasę). Nomaderro zapisał imię Kazuyoshiego w obcym alfabecie. Zresztą Kazu też coś próbował. lavinka śmiała się aż brzuch ją rozbolał (potem głowa też, pewnie od soczku) :)


A jeansy, które lavinka dostała od Agaty wyglądają mniej więcej tak:

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 07 kwietnia 2008 13:38

Tak mi się spoodbały,że chwilowo noszę je cały dzień :)

nick lavinka
dodano: 07 kwietnia 2008 8:33

Dopiero dziś moge obejrzeć i przeczytać relacje. Bardzo się cieszę że spodnie pasują, oby sie dobrze nosiły :)
Buziaki

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 06 kwietnia 2008 18:29

@Kazu: O ile się nie mylę to wyszedłeś ostatni :)
@Tomi: To mogło być od oparów piwa i wina zmieszanych ze sobą i dymem tytoniowym :)

nick lavinka
dodano: 06 kwietnia 2008 9:45

A trzeba było wypić browara, to głowa by Cię nie bolała ;-P Tak to jest eksperymentować z soczkami

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 06 kwietnia 2008 0:35

O w mordę, ale wyszedłem :))

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 22:18

@Froasia: Co do tego czy to było Sua czy nie to do końca nie widomo :)

@Tomi: Palec był tam gdzie był. Tylko Beavisa i lampkę wyczerniłam :)

@Karska:Następnym razem dziecko brać pod pachę :)

@Nomaderro: Za to jesteś w całej krasie u Beavisa :)

@Hanulo: Idę zobaczyć.

nick lavinka
dodano: 05 kwietnia 2008 21:28

Przyszłam tu na przeszpiegi:))
Pozdrawiam

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 05 kwietnia 2008 21:17

nomaderro: na blogu Roberta jesteś w zbliżeniu :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 05 kwietnia 2008 20:58

Jeśli inni zdjęcia dają, to ja też. Buziaki.

nick hanula1950

blog: http;//hanula1950.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 19:54

heh, no wieczór był udany, to trzeba przyznać :)) Jak zwykle się nie załapałem na fotę, ale może to i lepiej :)) U Hanuli mnie Kazu zasłonił :P

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 05 kwietnia 2008 19:22

Znaczy trzeba było wyciąć palec ze zdjęcia trzy klatki dalej i wkleić na tą klatkę? :->

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 17:23

Ale Wam zazdroszczę. Ale kiedy moje dziecko troche urośnie, to sobie odbije. ;) A co?! ;PPP

nick karska
dodano: 05 kwietnia 2008 17:22

Ale Wam zazdroszczę. Ale kiedy moje dziecko troche urośnie, to sobie odbije. ;) A co?! ;PPP

nick karska
dodano: 05 kwietnia 2008 17:05

No i jeszcze było suahili ;)

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 16:20

U mnie weekend zapracowany... dziś nie dałam rady przejechać się na działkę. Jutro idę na chwilkę...

nick lavinka
dodano: 05 kwietnia 2008 15:58

No to fajnie się bawiliście:) Trochę Ci zazdroszczę. Byłem z żoną w Arkadi. Zrobiliśmy zakupy. Po obiedzie jeszcze mamy sprzątac, układac, zawieszac itp. po remoncie. Raczej z weekendu nici.
Pozdrawiam serdecznie Vojtek

nick Vojtek

lavinka pisze...

dodano: 05 kwietnia 2008 15:32

1.Człowiek z palcem czyli Tomi(meteor)-zdjecie obrobione by wyeksponować palec.
2.Kazu z Rubeusem i kawałkiem M.lenki w tle.
3.Kazu
6.Boruta_wwa z M.lenką(Magdalenka), z lewej chyba kawałek dłoni Rubeusa, z prawej kawałek Arawicza i ręce Hanuli
7.Od lewej: Arawicz, Hanula, Beavis

Inni się nie załapali, mało robiłam zdjęć, ciemnica była straszna...

@beavis: Wybór był cokolwiek przypadkowy, ktoś mi podał namiary na knajpę na blipie. Skądinąd była mi znana,ale z 5,6lat temu i z innego miejsca, bliżej baru... w każdym razie nie licząc kiepskiego oświetlenia, ta kanapa była świetna. Jeszcze z 5 osób zmieściło by się spokojnie :)


p.s.Niestety chyba przeszkadzliśmy w jakiejś intymnej randce pod oknem :)

nick lavinka
dodano: 05 kwietnia 2008 15:05

Dobry humor wszystkim dopisywał i o to cho :) Lokal - rewelacja na tego typu imprezy, gratuluje wyboru i to w tak krótkim czasie. Do zobaczenia na akcji plenerowej ;)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 14:53

Dobra, dobra ale who is who?

nick slawnw

blog: www.cowul.blox.pl/html

Prześlij komentarz