Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 3 kwietnia 2008

==== Grozą wieje na Miedzianej... ====

Stan podwórek na Woli może statystycznie jest lepszy niż na Pradze, ale są tam rejony gdzie można spotkać pustostany takie jak ten. Miałam duszę na ramieniu ja ta wchodziłam. Ale okazało się przyjaźniejsze niż myślałam :)





A to bramy z sąsiednieg podwórka od pamiętnej białej kapliczki... dużo już przyjemniejsze, ale brama tak samo obskurna...

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 06 kwietnia 2008 18:30

No to teraz się nie dziwię dlaczego tu pusto. Po prostu akurat mieszkańcy siedzą :)

nick lavinka
dodano: 05 kwietnia 2008 16:01

Hej! też tam byłem. Ale ja znałem jeszcze kiedyś towarzystwo tu mieszkające. Pracowaliśmy razem w Rózy Louksembourg na Woli:):) Głównie przestępcy, kryminaliści, czyli Wolska Zastawa...napisałem kiedyś o nich w blogu www.warsawman.bloog.pl
Pozdrawiam serdcznie Vojtek

nick Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 12:46

Budynek zamknięty, ale się nie włamywałam. Nie zamurowali jeszcze wszystkich otworów, może jest niezamieszkany od niedawna? Nie znam szczegółów. Przydałby się komentarz autochtona...

nick lavinka
dodano: 05 kwietnia 2008 12:08

Widuję takie w Krakowie - niestety zamieszkałe :(((

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 10:58

Oj, wieje, wieje. A taka ładną nazwę ma ta ulica.
Dzieki za zorganizowania wczorajszego spotkania. Było ekstra. Miło mi było Cie poznać osobiscie.Dziekuję za Blogusia.
Lista obecności już u mnie jest.
Udanego dnia.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 10:32

mimo wszystko fascynujące... i te kapliczki typowe dla warszawskich podwórek;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 9:59

Ciekawe czy można wejśc do środka budynku ...

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 05 kwietnia 2008 0:48

Pustostan a niektóre okna jakby nowsze.

nick estees

blog: estees.blox.pl/html
dodano: 04 kwietnia 2008 13:50

lubię takie miejscówki, gdzie wieje grozą :))))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 04 kwietnia 2008 10:34

Nie wiem jak z właścicielem,ale nawet jeśli jest to czeka aż budynek się zawali. Oszczędzi na rozbiórce....

nick lavinka
dodano: 04 kwietnia 2008 10:04

Kojarzę to "śliczne" miejsce, swojego czasu obfociłem.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 04 kwietnia 2008 2:45

Czas zatrzymany w kadrze...Czas rowniez zatrzymal sie w tych starych kamienicach.Ale to juz historia...Pewnie ceny gruntow jeszcze sa za male.A moze nie ma wlascicieli a jest tylko hipoteka..Co z tym fantem zrobic???

nick lexx

blog: fotoblog
dodano: 04 kwietnia 2008 1:41

Żałuję tylko,że takie sobie wyszły...

nick lavinka
dodano: 04 kwietnia 2008 1:34

Groza odrazu! :D bardzo przyjemne miejsce, szczegolnie do zdjec :)

nick miswotu

blog: www.miastowu.fotolog.pl

Prześlij komentarz