Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 25 lipca 2007

=== Spacer po Starych Bielanach ===

Spacer nie był długi,bo było już po 19tej, stąd i zdjęcia dość mroczne... ale musiałam skorzystać z okazji,że nareszcie wyjrzało słońce... Spacerowałam głównie ul. Przybyszewskiego, która ciągle myli mi się z Perzyńskiego ;)A na ostatnim zdjęciu budynek przy Przybyszewskiego,ale sfocony od tyłu...  
Więcej zdjęć Starych Bielan TUTAJ



1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 26 lipca 2007 13:45

Jak wchodzisz na moją stronę i wyświetla się bloog.pl to znak,że są kłopoty z serwerem wp. Ostatnio jakiś sezon na awarie. Jak nie wp szwankuje to wczoraj gugle z picassą szalały ;)
Byłam parę razy w Międzylesiu u cioci, ale podobnych budynków nie zapamiętałam. No,ale to było dawno...wtedy jeszcze nie zwracałam takiej uwagi na architekturę...

nick lavinka
dodano: 26 lipca 2007 11:50

Już wszystko ok :)

nick wave32
dodano: 26 lipca 2007 11:48

Lav, co sie stało z linkiem do Twojego bloga? Klikając na niego wchodzę na stronę główną bloog.pl :(

nick wave32
dodano: 26 lipca 2007 1:05

Identyczne budynki jak te z drugiego zdjęcia są w Międzylesiu.

nick wave32

Prześlij komentarz