dodano: 01 listopada 2009 0:46 tak, na zachodzie bez zmian :) nick (Login WP): tomaszkargul blog: kargulotko.bloog.pl dodano: 31 października 2009 20:43 I myślisz,że nowe kosze na śmieci też? Łomatko! nick: lavinka dodano: 31 października 2009 20:35 Te nowe rozkłady to zawsze jakiś krok do przodu:) Do Euro zdążą jeszcze dać nowe ławki i lampy:) nick: arturr_g blog: bielskobb.blox.pl dodano: 31 października 2009 15:21 Przydałoby się, by kasy pkp i pks były w jednym miejscu. No i ten pasaż pod peronami jakoś sensownie zagospodarowany. Po 21 tam się chodzi nieciekawie, zero ochrony, wszytko zamknięte, za kratami... żuleria... nick: lavinka dodano: 31 października 2009 15:16 W zamian, oczywiście, porządny dworzec PKP/PKS, który byłby zachodni nie tylko z nazwy. nick: Wczoraj i dziś... blog: wczorajidzis.blogspot. com/ dodano: 31 października 2009 12:09 @Kucyk: Tabor poprawił się tylko w kolejach mazowieckich i regionalnych. PKP ratuje co może ale lekko nie jest. Jedyne co poszło w górę to obsługa. Konduktorzy są o niebo milsi niż kiedyś :)
@Hagen: Pomarzyć zawsze można ;)
@Wczoraj: Pytanie, co w zamian?
@Hrabia_Piotr: Przydałoby się zadaszenie całości, no i nowe perony oczywiście - z pochylniami lub windami(nie mylić z podnośnikam) na poziom -1. nick: lavinka dodano: 31 października 2009 11:44 Ostatnio bardzo często z niego korzystam i powiem, że PKP zaczęło karczować krzaczory dookoła dworca i grodzić teren. Nawet trawkę zasiali :)
Ale oczywiście, żeby ten dworzec wyglądał europejsko, to trzeba zbudować całkowicie nowy, a w przejściu podziemnym zedrzeć wszystko do gołego betonu i zlikwidować przewężenie. nick: Hrabia_Piotr blog: fenomenwarszawy.blogspot. com dodano: 31 października 2009 10:07 Powinno się to wszystko jak najprędzej wysadzić i zakopać, zarówno "dworzec" PKP (który de facto trudno nazwać dworcem), jak i potworny budynek PKS z Trzeciego Świata rodem. Żadne remonty temu nie pomogą ani mycie. Za późno. nick: Wczoraj i dziś... blog: wczorajidzis.blogspot.c om/ dodano: 31 października 2009 8:49 Do euro 2012 się zmieni. Może... nick: Hagen blog: nibelung.bloog.pl dodano: 31 października 2009 0:38 Od taboru po całą resztę. To takie jeżdżące małe muzea, a dworzec jest większym. Jak już w stolicy PKP wygląda właśnie tak, to co dopiero w innych miastach :). Przynajmniej w moich okolicach jest podobnie. nick: Kucyk blog: kucyk.jogger.pl
Akurat o pociągach dużo złego powiedzieć nie mogę. Przynajmniej o Kolejach Mazowieckich. Czasem trafi się trefny skład(awaria drzwi lub okna), ale najczęściej jest czysto, ciepło(czasem aż za bardzo) i można zegarki regulować-dokładność 2-3minuty :)
5 komentarze:
dodano: 01 listopada 2009 0:46
tak, na zachodzie bez zmian :)
nick (Login WP): tomaszkargul
blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 31 października 2009 20:43
I myślisz,że nowe kosze na śmieci też? Łomatko!
nick: lavinka
dodano: 31 października 2009 20:35
Te nowe rozkłady to zawsze jakiś krok do przodu:) Do Euro zdążą jeszcze dać nowe ławki i lampy:)
nick: arturr_g
blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 31 października 2009 15:21
Przydałoby się, by kasy pkp i pks były w jednym miejscu. No i ten pasaż pod peronami jakoś sensownie zagospodarowany. Po 21 tam się chodzi nieciekawie, zero ochrony, wszytko zamknięte, za kratami... żuleria...
nick: lavinka
dodano: 31 października 2009 15:16
W zamian, oczywiście, porządny dworzec PKP/PKS, który byłby zachodni nie tylko z nazwy.
nick: Wczoraj i dziś...
blog: wczorajidzis.blogspot. com/
dodano: 31 października 2009 12:09
@Kucyk: Tabor poprawił się tylko w kolejach mazowieckich i regionalnych. PKP ratuje co może ale lekko nie jest. Jedyne co poszło w górę to obsługa. Konduktorzy są o niebo milsi niż kiedyś :)
@Hagen: Pomarzyć zawsze można ;)
@Wczoraj: Pytanie, co w zamian?
@Hrabia_Piotr: Przydałoby się zadaszenie całości, no i nowe perony oczywiście - z pochylniami lub windami(nie mylić z podnośnikam) na poziom -1.
nick: lavinka
dodano: 31 października 2009 11:44
Ostatnio bardzo często z niego korzystam i powiem, że PKP zaczęło karczować krzaczory dookoła dworca i grodzić teren. Nawet trawkę zasiali :)
Ale oczywiście, żeby ten dworzec wyglądał europejsko, to trzeba zbudować całkowicie nowy, a w przejściu podziemnym zedrzeć wszystko do gołego betonu i zlikwidować przewężenie.
nick: Hrabia_Piotr
blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 31 października 2009 10:07
Powinno się to wszystko jak najprędzej wysadzić i zakopać, zarówno "dworzec" PKP (który de facto trudno nazwać dworcem), jak i potworny budynek PKS z Trzeciego Świata rodem. Żadne remonty temu nie pomogą ani mycie. Za późno.
nick: Wczoraj i dziś...
blog: wczorajidzis.blogspot.c om/
dodano: 31 października 2009 8:49
Do euro 2012 się zmieni. Może...
nick: Hagen
blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 31 października 2009 0:38
Od taboru po całą resztę. To takie jeżdżące małe muzea, a dworzec jest większym. Jak już w stolicy PKP wygląda właśnie tak, to co dopiero w innych miastach :). Przynajmniej w moich okolicach jest podobnie.
nick: Kucyk
blog: kucyk.jogger.pl
Kto ma w głowie olej, ten pie...li kolej :)
A kto ma własny dach nad głową, ten pie....li straż ogniową.;)
Jak mam jeździć w tym śmierdzącym benzyną samochodzie(od zapachu której mdleję) to wolę kolej. Dużo sympatycznych osób nią jeździ :)
koszmar.. zarówno dworce,perony jak i pociągi..
Akurat o pociągach dużo złego powiedzieć nie mogę. Przynajmniej o Kolejach Mazowieckich. Czasem trafi się trefny skład(awaria drzwi lub okna), ale najczęściej jest czysto, ciepło(czasem aż za bardzo) i można zegarki regulować-dokładność 2-3minuty :)
Prześlij komentarz