Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 31 października 2009

=== Kościół Sakramentek na Nowym Mieście ===

Czyli kościół pod wezwaniem św. Kazimierza. Rzadko udaje się zajrzeć do wnętrza, tym razem się udało i akurat z Hrabim trafiliśmy na próbę chóru. Nakręcone w pionie i chwilkę, ale to i tak bez porównania, tak pięknie brzmiało.

Apoza tym kościół jeden z najpiękniejszych w Warszawie.
Reszta zdjęć w albumie KOŚCIOŁY

2 komentarze:

komentarze przeniesione pisze...

dodano: 02 listopada 2009 19:32
@Diogenes: To na pewno nie byłam ja. Nawet nie jestem w tanie siebie sobie wyobrazić w podwiązkach jakichkolwiek,choć niewątpliwie lubię kolor czerwony ;)))

@Hanula: U mnie na szczęcie zdrowie dopisuje, z to net fika koziołki :(

@Slavkosnip, Stolicaikolica: Jak widać warto raz na jakiś czas sprawdzić czy aby przypadkiem nie jet otwarty ;0
nick: lavinka
dodano: 02 listopada 2009 10:58
A ja nadal choruję. Dzis wzięłam sobie laptopka do łózka i jakoś siłą woli nadrabiam zaległości czytaniowe i komentarzowe. Nos mam zatkamy watą, oddycham ustami. Musiałam zatkać, bo juz cały mam otarty i czerwony.
nick: hanula1950
blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 01 listopada 2009 19:03
Nie wiem czy to miejsce i czas ale śniłaś mi się dzisiaj w nocy jadąca na rowerze w sukni z początku XX wieku, lub końca XIX i miałaś czerwone podwiązki:-)
nick: diogenespies
blog: lodz2016.blox.pl
dodano: 01 listopada 2009 18:48
Też nie byłem jakoś nigdy w środku! Przynajmniej na fotkach mogę zobaczyć to cudo od środka!:)
nick: slavkosnip
blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 01 listopada 2009 17:06
Od razu mówię, że też byłem tam w środku pierwszy raz.
nick: Hrabia_Piotr
blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 01 listopada 2009 13:46
Ja nawet nie robiłem podejścia do znalezienia się w środku. Może kiedyś.
nick: Wczoraj i dziś...
blog: wczorajidzis.blogspot. com/
dodano: 01 listopada 2009 12:43
Się tam nigdy nie pchałam,kościoły częto bywają zamknięte, albo góra do kruchty można wejść,dopiero Hrabia mi uświadomił,że to nie jet takie proste. Że tutaj naprawdę trzeba mieć szczęście.
nick: lavinka
dodano: 01 listopada 2009 11:27
Piękne! A że zwykle jest zamknięty, to przykry fakt, niestety...
nick: stolicaiokolica
blog: stolica-okolica.eu

grycela pisze...

Znam ten kościół. Także uważam go za jeden z najpiękniejszych.

Prześlij komentarz