Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 8 października 2009

======= Beskid Niski =======

W celu teleportacji klikać w fotkę. Relacja zdjęciowa, bo cerkwie jeszcze nieopisane.

Z bloga podróżniczego

No to wreszcie te góry. Ciężko się pedałuje pod górę, ale jeszcze gorzej pcha rower pod górę po błocie. Inaczej mówięc Beskid był hardcorowy, mimo że znowu tak dużo nie padało. Ale by się błocko zrobiło - starczy w zupełności. Masakra. Ale było fajnie ;)
Co jest w Beskidzie fajnego poza górami?
Ano cerkwie. Drewniane.
I murowane.
 
Chaty i chatki
A także kamieniste rzeczki
 
Jest też grób Josefa z Bazin
Ale najważniejsze są owce.

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 13 października 2009 22:59

To był cmentarz gdzie Tomiemu po raz pierwszy pękła dętka. Tyle pamiętam. Jego pytać :)

autor lavinka
dodano: 13 października 2009 19:40

Lavinko, gdzie znaleźliście grób Josefa???

autor ikroopka
dodano: 10 października 2009 17:22

Cerkwie to ja chciałem w te wakacje w Bieszczadach zwiedzać. Niestety, nie udało się. W przyszłym roku tez zapewne się nie uda, bo w inne rejony chcemy się wybrać. Pooglądam je sobie zatem u Ciebie.

autor Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 09 października 2009 20:34

To różowe to Blechnarka :-)

autor meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 09 października 2009 18:06

A żebym to ja pamiętała. Było blisko granicy, bo mi komórka przeszła na słowacki orange :)

autor lavinka
dodano: 09 października 2009 18:02

Ta murowana to Blechniarka? Zaraz przy granicy ze Słowacją?

autor krakoffski

blog: krakowski.blox.pl
dodano: 09 października 2009 11:29

Jak widać tak ;)

autor lavinka
dodano: 09 października 2009 9:23

To Josef z Bazin naprawdę istniał ? :)

autor Robert

blog: www.beavis.blox.pl

lavinka pisze...

dodano: 09 października 2009 19:03

Zwłaszcza polecam chatynki i cerkiewki. I błocko ;)

nick lavinka
dodano: 09 października 2009 18:57

Nie wiem dlaczego, ale to chyba jedyny kawałek południowej Polski, w którym nie byłem. Bo na wschód i zachód od B. Niskiego dotarłem, ale on sam jakoś mi się omsknął. Trzeba będzie nadrobić.

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot. com/
dodano: 09 października 2009 18:05

A my szalelimy rowerami w sierpniu, na początku :)

nick lavinka
dodano: 09 października 2009 18:00

Ah... wspaniałe miejsca. Przypomina mi się lipiec kiedy tam szalałem na rowerze :]

nick krakoffski

blog: krakowski.blox.pl

Prześlij komentarz