Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 22 października 2009

====== Pogórska relacja z Pogórzy ======

Byłąbym zapomniała, w końcu wstawiłam wreszcie zdjęcia z Pogórzy na blog podróżniczy. Klikać w zdjęcie w celu teleportacji.

Z bloga podróżniczego

Takie górki, tylko mniejsze. Dla mnie, owerzystki mazowieckiej-równie górzyste jak każde inne. Aże ciepło było, tom się nieźle zasapała na podjazdach i nieźle nadenerwowała na zjazdach(że z prędkością ponad 40km/h wypadnę z drogi na zakręcie).
Na Pogórzach prównież bywały piękne Cerkwie
...ale sporo było wsi z zachowanymi (w miarę) charakterystycznymi chatami dla tego regionu
 
Pięknie bywało i na horyzoncie
A i ruinki się trafiały.
Wiecej  w TYM albumie

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 02 lutego 2010 0:31

O, zazdroszczę, w zimowej aurze te ruiny muszą wyglądać nieprawdopodobnie pięknie...

autor lavinka
dodano: 02 lutego 2010 0:06

niedzielne popoludnie spedziłam w tych własnie okolicach, sniegiem niestety zaczelo sypac wiec wycieczka szybko sie skonczyla. pozdrawiam

autor ginger

blog: lilith666.bloog.pl
dodano: 23 października 2009 13:35

Oj, ale brakowało mi szerokokątnego obiektywu....

autor lavinka
dodano: 23 października 2009 11:17

Małe cerkiewki i kościółki to zawsze wdzięczne obiekty dla fotografa.

autor grycela

dodano: 22 października 2009 11:28

Ten widok z górą także mnie rozczula. To był bardzo udany wyjazd, mimo że zamordował mnie straszejnie(głównie za sprawą przedzierania się wieczorem przez błoto) :)

autor lavinka
dodano: 22 października 2009 7:35

Przez ostatni atak zimy straciłem nadzieję, ze uda się jeszcze w tym roku wsiąść na rower. Ale w weekend pogodę zapowiadają ładną to może się wybiorę w okolice Nałęczowa. Tez "górkowate", ale nie tak, jak na zdjęciach. Podoba mi się ten kościółek na ostatniej fotce i góra na horyzoncie. Mógłbym się wpatrywać bez końca.

autor Hagen

lavinka pisze...


dodano: 25 października 2009 19:05

Mam nadzieję,że i ja wrócę :)

nick lavinka
dodano: 25 października 2009 14:53

Pogórze Dynowskie zwiedziłem po raz pierwszy jeszcze dziecięciem będąc, na wczasach z rodzicami. Bardzo miło wspominam ten wyjazd, zresztą później nie raz wracałem w te rejony.

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot.co m/
dodano: 23 października 2009 13:36

@Grycela: Jeszcze będzie olsztyńska w tym roku :)
@Hanula: Co chcesz, unijne asfalty :)

nick lavinka
dodano: 23 października 2009 13:26

Wstędą szos, miedzą pól złoconych....

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 23 października 2009 11:16

Teleportowałam się, zdjęcia z wycieczki rowerowej obejrzałam. Ogromnie fajne te teleportacje, Lavinko.

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 22 października 2009 18:55

Przyjemny kadr.

nick Robert

Prześlij komentarz