Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 20 czerwca 2009

====== XX Akcja GTWb - Jeśli nie asfalt to co? ======

Dzisiaj opowiem wam dowcip... a nie to nie to...

Miało nie być o asfalcie tak?


To nie będzie ;)

Otóż, nie dalej jak wczoraj w sklepie Milou na Mokotowie udało mi się zakupić pewien szary, na w poły zardzewiały rower. Ponieważ nie testowałam go wcześniej, postanowiłam zrobić mu sesję na Polu Mokotowskim, a przy okazji przetestować na różnych nawierzchniach.
Rower jest firmy Batavus, ale tak dziwnie napisany,że postanowiłam go nawać Bauhaus - na cześć szkoły architektury, której jestem niekłamanym wyznawcą, a nawet wyznawczynią ;)
A rower testowałam na bruku oraz trawie.
Ale zapomniałam go sfocić na kostce bauma tradycyjnej ściezki rowerowej... dlatego wrzucam zastępcze zdjecie ścieżki rowerowej z kostki na praskim brzegu.

p.s.Zdjęcia kiepskie,bo zapomniałam aparatu i musiałam improwizować z komórką,ale moim zdaniem wyszły nieźle jak na komórkę i warunki atmosferyczne(trochę kropiło).

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 22 czerwca 2009 19:39

Moja komórka jak nie zaparuje szybka i nie zgubi ostrości to wcale niezłe zdjęcia robi. Tyle,że małe - od 640px na szerokości w trybie oszczędnym do 1600 w trybie max. Do wrzucania na sieć wystarczy spokojnie :)

nick lavinka
dodano: 22 czerwca 2009 19:04

W sumie to niezłą masz komórkę, gdybyś nie napisała, to bym myślał, ze to aparatem było robione, zwłąszcza, że pogoda i tak psuje wartość zdjęcia ;)

nick Nodzer

blog: krakownacodzien.blox.pl/html
dodano: 22 czerwca 2009 15:53

Coś się nawet po drodze buntował, na trzeci dzień jazdy,ale to chyba była jakaś trawa albo krzywy błotnik bo wystarczyło go pomacać i śmiga dalej jak nowy ;)

nick lavinka
dodano: 22 czerwca 2009 15:49

Jaki szykowny :) Bauhaus to mi się jeszcze dodatkowo muzycznie kojarzy (Ash, Jay i inni, ale to stare dzieje). Myślę, że to musi być rower z charakterem ;)

nick Ada

blog: krakow-i-okolice.blogspot.c om/
dodano: 22 czerwca 2009 15:34

Nie, bo mi się z Ba(r)tusiem bratem mym pomyli. Bauhausik ;)

nick lavinka
dodano: 22 czerwca 2009 15:12

Batuś :-) Jako zdrobnienie od nazwy modelu (Bato)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 21 czerwca 2009 0:14

@Tomasz: Próbowałam odp rano,ale komcie nie przechodziły. Ścieżki może i są dwukierunkowe,ale i tak za wąskie :)

@Chrzelice: Jeździ się bardzo lekko, jak na rower bez żadnych przerzutek. Ma podobne przełożenie, na któym na co dzień jeżdżę na góralu, więc przesiadka odbyła się niemal bezboleśnie. Tylko jeszcze się uczę jazdy prosto i hamować do tyłu pedałami ;)

@Hrabia_Piotr: Ja byłam tam chwilę, około 19-19:30 :)

@Przewodniczka: Papieroska? No coś Ty! ;P

@Makówka9: Też to powtarzam,choćparę zdjęć jednak nie wyszło,bo komórka za długi czas postanowiła ustawić i się rozmazało :)

@Potap: Tak, jednakowoż trzęsie okropnie ;)

@Tukee: A Holender ;) Śpimy niemal ramię w ramię,bo wstawiłąm go w domu w jedyne wolne miejsce ;))))

@Slavkosnip: Moje komcie też nie przeszły :/ Jakaś awaria była z rana... ale widzę,że naprawili :) Niestety na kapelusz i suknię pogoda musi być lepsza,ale kto wie, może jutro?

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2009 23:56

Widzę ze mimo informacje ze komc za chwile pokaze sie na twoim blogu nie ma go nadal! To Twój trzeci rowerek? Całkiem ładna holenderka! Już Ciebie na nim widze w długiej sukni i z wielkim kapeluszem na głowie!;)))

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 20 czerwca 2009 23:26

O Holender!! Nich Ci dobrze służy. Fajny model :) Lubię z białym ogonkiem.

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 20 czerwca 2009 22:23

kostka rules!:-)

nick Potap

blog: www.potap.blox.pl
dodano: 20 czerwca 2009 21:45

Widać nie ważne czym tylko KTO robi zdjęcia!

nick makowka9
dodano: 20 czerwca 2009 21:22

I papieroska się wypaliło...

(e, no wiem, że to nie Ty!}

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 20 czerwca 2009 13:12

Wczoraj tamtędy przechodziłem dwukrotnie, ale Ciebie tam nie widziałem...

U mnie zdjęcia zrobione dość blisko Twoich, za to aparatem cyfrowym "syfrówką" (tą, którą robiłem zdjęcia w dawnych czasach fotoforum, pamiętasz?), które są gorsze, niż z niejednej dzisiejszej komórki.

nick Hrabia_Piotr

blog: fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 20 czerwca 2009 12:32

Bauhaus też lubię, dlatego rower mi się podoba :) a jak się na nim jeździ?

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 20 czerwca 2009 9:25

Jak na zdjęcia z komórki to całkiem dobre zdjęcia.
I jest dwukierunkowa ścieżka rowerowa

nick tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl

Prześlij komentarz