Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 7 czerwca 2009

====== Ruina zahutliwa.... ======

No co poradzę, że ciągnie mnie w odludzie. Czas na wycieczkę po budynkach na pograniczu huty(z okolic moich urodzin kwietniowych). Nie wiem do czego służyły, część to na pewno jakieś biura ale i nieużytkowana od lat scena się znajdzie. Piękna galeria graffiti, nigdzie nie znalazłam ciekawszej.
Więcej w albumie SYPIE SIĘ.

Apdejt: W komciach u Tomiego pojawiła się opinia,że teren ów należał do firmy Budokor. Może i był Budokor, ale sądzę że te tereny od huty odkupił, wszak hałda z odpadami jest jeszcze dalej od ogrodzenia. Jak kto wie coś więcej, to chętnie posłucham,bo wiedzę w temacie własności okolic huty mam żadną.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 16 czerwca 2009 21:31

@Hagen: Mnie takie miejsca nie dołują, raczej ekscytują i fascynują zarazem.

nick lavinka
dodano: 09 czerwca 2009 21:15

Ale Ty masz ciągotki do takich miejsc. Ja to bym uciekał od takich miejsc jak najdalej. Nie to, żebym sie bał, ale klimat dołujący...

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 08 czerwca 2009 21:51

No... tak jakoś :)

nick lavinka
dodano: 08 czerwca 2009 21:44

hehe, faktycznie masz talent do wyszukiwania takich ruin... :D

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 08 czerwca 2009 21:07

Nie, ale te mi się wyjątkowo podobają - może po prsotu bardziej trafiaja w mój gust.

nick Hrabia_Piotr

blog: htp://fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 08 czerwca 2009 19:50

Znaczy te dotychczasowe były beznadziejne? ;P

nick lavinka
dodano: 08 czerwca 2009 19:20

Wyjątkowo udane zdjęcia!

nick Hrabia_Piotr

blog: htp://fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 08 czerwca 2009 12:25

Czyli dobrze napisałam,że zahutliwa ;) Wydaje mi się,że wcześniej to było też coś huty,tyle że to odprzedali, w końcu hałda była z odpadów od huty,a jest jeszcze dalej niż ogrodzenie. Ale apdejtnę. Zawsze to jakieś uściślenie.

nick lavinka
dodano: 08 czerwca 2009 12:19

Rzuć okiem na ostatniie komcie tutaj (odnośnie tego co to):
http://tomi.blox.pl/2009/04/Huta-Warszawa.html

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 07 czerwca 2009 21:19

Jakoś tak wyszło. Przez moment wypatrywaliśmy, czy straż miejska nie nadjeżdża ;)

nick lavinka
dodano: 07 czerwca 2009 20:43

fajne to pierwsze zdjęcie... lubię takie naturalne ramy;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl

Prześlij komentarz