Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 10 czerwca 2009

==== Czerwone rzeźby przy metrze Młociny na Bielanach ====

Gminę Bielany nawiedziła sztuka w wielkim formacie. Czerwone rzeźby ze styropianu, pod jedną nawet weszłam ;) Na chyba lepiej nie włazić zważywszy delikatny materiał. Jedną rzeźbę jeszcze ustawiali...
Więcej zdjęć w albumie POMNIKI.

Mały apdejt: Rzeźba powyżej chyba się rozleciała,bo jej nie ma za to przybyły dwie białe.Jedną sfociłam w lipcu i zapodaję. Następna chyba za miesiac ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 czerwca 2009 19:58

Fajne.
Pozdrawiam.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl
dodano: 15 czerwca 2009 16:44

:-)))spadaj, niech się młodsi męczą, ja kocham swojego lenia:-))))
EL

nick EL

blog: :-)))))
dodano: 15 czerwca 2009 14:26

@Nomaderro: Z bliska trochę gorzej, bo to jednak pomalowany styropian,ale polecam wejść do środka dinozaura :)

@Agata:Wysil wyobraźnię, na pewno coś dojrzysz :)

@Gocha: Cieszę się, bo miałam mały wpływ na przewalczenie tej kamiennej elewacji w siatce właśnie (chodziło o to by uchronić ją przed zamazaniem graffiti). Wawrzyszew ma szarą cegłę ale porastającą winem.

@EL:Jestem pewna,że wymyśliłabyś coś lepszego, z twoją wyobraźnią... ;)))

nick lavinka
dodano: 11 czerwca 2009 16:28

A dla mnie to szczyt bezguścia (ścisnęło mi żołądek, a potem miałam ochotę...) i naśladownictwo Gaudiego...:-)

Ja wiem, że tam jest super miejsce na ekspozycje brył...ale błagam nie tak i nie to.

:-)))))))
EL

nick EL

blog: :-)
dodano: 11 czerwca 2009 12:06

dla mnie duzy plus za pomysł podkresla nowoczesna budowe metra skonponowane z kamieniami ktore sa zamiast zwykłaej elewacji budynku nadaja harakter i nute tajemnicy a własnie wtedy cos takiego wzbudza zainteresowanie

nick gocha
dodano: 10 czerwca 2009 21:46

Jechałam dziś tamtędy i podziwiałam. Widziałam jak jedną robili, ale jeszcze niczego nie przypominała (nie żeby te coś przypominały...)

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 10 czerwca 2009 21:44

właśnie dziś to widziałem i zdążyłem się zdziwić, a nie miałem czasu na obserwacje z bliska... Robi dość interesujące wrażenie...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 10 czerwca 2009 20:33

Ja tam prosta dziewucha jestem,ale mi się podoba ;)

nick lavinka
dodano: 10 czerwca 2009 20:13

Ciekawe, chcą ukulturalnić w jakiś sposób ludzi:0

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 10 czerwca 2009 19:06

Trzecia trochę przypomina dinozaura. Jetem ciekawa czwartej, mam nadzieję,że długo postoją, dofocę w przyszłym tygodniu :)

nick lavinka
dodano: 10 czerwca 2009 18:34

Fajne...zwlaszcza ta trzecia fajna!

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 10 czerwca 2009 16:33

@Hrabia: Cienkujem, starałam się, niestety i tak do końca nie wyszło tak jak chciałam ;)

@Tomi:Nie wątpię.I pewnie byś na to jeszcze wlazł ;)

nick lavinka
dodano: 10 czerwca 2009 16:13

Ja też chcę takie klocki napodwórku! Też bym coś fajnego ułożył :-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/
dodano: 10 czerwca 2009 14:17

Przedostatnia i przedprzedostatnia fotografia super!

nick Hrabia_Piotr

blog: htp://fenomenwarszawy.blogspot. com
dodano: 10 czerwca 2009 13:36

Oby nie było wiatru.....:-)
EL

nick EL

blog: :-)

Prześlij komentarz