Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 17 stycznia 2009

==== Tak zwany wpis teleportacyjny ====

Po pierwsze jak zapewne wiecie niedawno mnie i Tomiemu urodziło się trochę nieślubne dziecko czyli
w którym będziemy tropić ślady rowerowej elegancji i szerzyć modę na rower w Warszawie. 
Zapraszamy wszystkich do współtworzenia bloga, jeśli pod obiektyw wjedzie wam rowerzyst(k)a, wyróżniająca/y się elegancją lub w jakikolwiek inny sposób, prześlijcie koniecznie zdjęcie na bloga [rower.warszawski (maupa) gmail.com]. Mile widziany opis do tych zdjęć.

Zdjęcie może być na przykład takie:
A to to zostało zrobione przy okazji drugiej teleportacji. Udało mi się dodać zdjęcia z bunkrów w Janówku. Relację na blogu podróżniczym można przeczytać po kliknięciu w kolaż zdjęć poniżej...



Nareszcie udało mi się wgrać zdjecia z wycieczki do bunków w Janówku. Na wyprawie wbrew pozorom nie było wujka Tomiego, za to był głodny Finio. Zabieranie głodnego Finito ze sobą na wycieczkę było błędem taktycznym. Ale to szczegół i nauczka przy okazji. Bunkry w okolicy były 4. Jeden z nich był całkowicie niedostępny (no,może pieszo ale rowerami bez szans). Dookoła były działki miłośników, a miłość swą okazywali wyrzucajac na jego teren śmieci. Bez komentarza.
Ale do rzeczy.
Pierwszy bunkier znaleźliśmy ukryty w lesie. Trochę jak w dżungli. Był zupełnie zniszczony, ale za to malowniczo obrośnięty bujną roślinnością. Nieopodal było też porządnie zakomarzone jeziorko.
Następnie przejechaliśmy na drugą stronę torów by odwiedzić piękny ceglany fort z czasów I wojny Światowej. Jedno ze starych umocnien twierdzy w Modlinie. Dzień się kończył, trzeba tam będzie jeszcze raz przyjechać i pozwiedzać na spokojnie.
Potem próbowaliśmy się dostać do fortu z "miłośnikami". Nie udało się,więc pojechaliśmy do ostatniego, betonowego bunkra, w którym ktoś zrobił sobie magazyn opon. Dostałam się doń od tyłu, przez chaszcze(jak to ja). Fociłam z ukrycia, bo byli tam jacyś ludzie a nie byłam pewna czy cywilizowani i wolałam nie ryzykować.

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 10 kwietnia 2009 22:15
Sezon rowerowy rozpoczęty, pewnie będą i nowe miejsca do odwiedzania ;)

autor lavinka

blog: warszavka.bloog.pl

dodano: 05 kwietnia 2009 22:52
Tu byłem tam byłem.. ale mimo wszystko dużo miejsc, do których dopiero trafię :) Mam skąd podglądać :)

autor Marcin

blog: www.marcinkrysiak.pl

dodano: 26 marca 2009 13:03
@Kokosanek: O ile pamiętam to był blok przy Balzaka. Zresztą jak obejrzysz film to na pewno poznasz (po kosciele) :)

@alEla: Następne bunkry pewnie dopiero pod koniec kwietnia jak się ociepli ;)

autor lavinka

dodano: 12 marca 2009 9:13
Bunkry widziałam tylko w Spale i to dawno... dawno... temu, bo na koloniach w szkole podstawowej.
teraz 'zwiedzam' dzięki Tobie Lavinko:) Pozdrawiam serdecznie.

autor alElla

blog: alella.blog.onet.pl/

dodano: 11 marca 2009 22:49
hej, mam pytanko, w jednym z komentow z 2007 pisalas o bloku/osiedlu z filmu 'filip z konopii' czy moglabys napisac gdzie konkretnie (na jakiej ulicy) znajduje sie ten blok? interesuje sie zwiedzaniem miejsc filmow kreconych w PRL i dlatego to dla mnie wazne. Z gory dzieki, pozdrawiam

autor kokosanek

dodano: 06 marca 2009 0:47
Pomału zbliża się sezon wycieczkowy, to i może jakaś relacja się pojawi :)

autor lavinka

dodano: 23 stycznia 2009 14:58
Widziałem album, nawet tam fajnie jest.

autor JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl

dodano: 22 stycznia 2009 17:25
@Baja: Miło mi i zapraszam do tych miejsc :)

@Robert: O tak, jest gdzie się pokręcić :)

autor lavinka

blog: warszavka.bloog.pl

dodano: 22 stycznia 2009 13:05
Bunkry, jaa ! :)

autor Robert

blog: www.beavis.blox.pl

dodano: 21 stycznia 2009 11:31
hej, trafiłam tu przez przypadek, super zdjęcia również z miejsc do których się wybieram...

autor baja-81

blog: spelnicmarzenia.bloog.pl

dodano: 20 stycznia 2009 1:17
No proszę, jaki ten świat mały :)

autor lavinka

blog: warszavka.bloog.pl

dodano: 19 stycznia 2009 12:23
Ja też tam byłem (chociaż nic nie piłem) bo to całkiem niedaleko ode mnie

autor marek.leg

blog: 1435mm.bloog.pl

dodano: 18 stycznia 2009 16:50
Hagen, sama nie miałam pojęcia dopóki nie zaczęłam się baczniej przyglądać mapom turystycznym. Większość jest zarośnięta, ale tym lepsza frajda gdy się je odnajdzie :)

autor lavinka

blog: warszavka.bloog.pl

dodano: 18 stycznia 2009 11:04
No, ciekawa relacja i trochę dołujące informacje, jak to nasze społeczeństwo troszczy się o miejsca historyczne. Znam to z autopsji. Swoją droga podsynęłaś mi pomysł, coby sprawdzić, czy i na Lubelszczyźnie nie ma takich budowli. Jakoś nie moge sobie przypomnieć. Pozdrawiam

autor Hagen

lavinka pisze...


dodano: 19 stycznia 2009 19:16

Lavinka to swietny pomysl z tym blogiem rowerowym a Twoje komentarze sa rewelacyjne!

nick wildrose

blog: mammamia2.blox.pl
dodano: 19 stycznia 2009 16:59

Nie wiem czy się zgłoszą,ale jak kto by chciał zdjęcie kupić to sprzedam. Katalog z ciuchami ładny pocztą przyszedł, a moich przelewów ni widi ni słychu... :/

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 19 stycznia 2009 13:51

za, za za!:) to teraz dziennikarze beda sie do Ciebie zglaszac, zeby do exklusywnych magazynow foty kupowac;) zaraz wygrzebie zdjecie mojego prawdziwie oldskoolowego bo 2o-letniego Touringa;)

nick ullotny vel aga

blog: www.e-czytanka.blogspot. com
dodano: 18 stycznia 2009 23:36

@Tukee: Dziękuję baudzo :)

@Tomi: Na bloggerze jeszcze dałoby radę, tu trzeba będzie ymprowizoać :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2009 21:07

No dobra, machinę do teleportacji już wynalazłaś, teraz masz dwa dni na wynalezienie wehikułu czasu ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 18 stycznia 2009 20:53

Lavi , mój głos już na Twoim koncie :)

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 18 stycznia 2009 16:53

@Vojtek: Urzekła mnie Twoja historia, ksiażkę by można pisać o twoim życiu :)

@Facetmorski: Blog podróżniczy ma już dwa lata i miesiąc. Myślałam,ze będzie jedyny(kto by pomyślał). Na początku zbierał fotki z archiwum i myślałam,że zostanie bardziej miejski. Ale mnogość wycieczek podmiejskich i zamiejskich zamieniła go w tak zwany blog zabity dechami ;)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2009 16:17

Jeszcze jedno miejsce lavinki... Podziwiam! ;))

nick facetmorski

blog: facetmorski.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2009 16:14

Lavinko. No tak było. Zonę mam z Bielan. Pracowaliśmy razem niedaleko ulicy Opłotek:) A to Ty na fotce jesteś z tym rowerem?
A teśc był dobry człowiek, żeył swoim juz zaginionym światem....Tylko raz była awantura. Umarł w zeszłym roku.
Pozdrawiam Vojtek

nick Vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2009 14:40

:)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 18 stycznia 2009 14:28

No, no. Blog się rozwija. Tylko jak tu zrobic elegantsze zdjęcie niż te co jest tu ? :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 18 stycznia 2009 10:59

@lavinka - znowu jakiś skrót myślowy ;-) Natomiast GTWb skupia właśnie sporo fotoblogerów warszawskich, czyli tych do których jest adresowana zajawka. A na warszavce juz bylo :->

@kaza - a podsyłaj :-) instytucję pocztówek uruchomimy, właśnie powoli szykujemy wpis Polish Cycle Chic, mamy już ze 3-4 miasta ;-)

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 18 stycznia 2009 9:26

A mozna przysylac zdjecia z innego miasta ?

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 17 stycznia 2009 22:33

@Tomi: A to się znowu nie zrozumieliśmy. Ale warszavka ma lepszą oglądalność od GTWb, zresztą dobra wrzucę i tam ;P

@Sikor-world: Ja wam zazdroszczę wspólnych łódzkich plenerów, GTWb się ostatnio nieco rozleniwiło pod tem względem (ekhm, tak mówię o was gietewubowcach).

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2009 22:16

Nie mówiłem o wpisie na akcję, tylko zaanonsowaniu WCC :->

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 17 stycznia 2009 21:35

Brawo za pomysł i inicjatywę.
Powodzenia!

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl
dodano: 17 stycznia 2009 21:06

Na GTWb ma iść co inszego i to zupełnie nierowerowego, przynajmniej nie u mnie :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 17 stycznia 2009 20:08

Hej! To miało iść na GTWb :->

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html

Prześlij komentarz