Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 20 stycznia 2009

===== 15. Akcja GTWb - Powrót do przeszłości =====

Właśnie rozpoczyna się wyjątkowy dzień w miesiącu, kiedy to warszawscy blogerzy zrzeszeni w Grupie Trzymającej Warszawskie blogi piszą notki na wybrany temat. Tym razem padło na przeszłość. Przyznaję,że gdy robiłam te zdjęcia nie myślałam o akcji, dopiero po jakimś czasie doszłam do wniosku że będą pasować. Zwłaszcza,że grała muzyczka. Niestety nie znalazłam na jutubie tej melodii to wrzucam zamiennika w podobnym klimacie :)


A oto zdjęcia muzykantów:

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 21 stycznia 2009 23:05

Świetne fotki :-)
Pozdrawiam

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2009 17:56

@Blezz: Część tekstu była o damie co sprzedaje wdzieki swe. Ale zapomniałam imienie :/

@Grycela: Z tego co wiem to każdy jest na swój sposób wyjątkowy bo wiekszosć musi improwizować, inaczej mówiąc wysilić szare komórki :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2009 14:53

Ciekawe te wasze akcje, ale ostatni temat wyjątkowy :)

nick grycela

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 21 stycznia 2009 13:36

"...kto na nas szarpnie się, to mu to zaraz bokiem wyjdzie, może nie?"
Nie wiem co miało być pierwotnie ilustracją muzyczną ale ta jest hm... fest :)

nick blezz

blog: miastografia.blogspot. com
dodano: 21 stycznia 2009 13:25

Nie no to to co jest przeca. Nawet się martwiłam,ze jakiś hotel stawiają :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 21 stycznia 2009 10:59

"Wstyd się przyznać,ale jak byłam w tym miejscu ostatnio to kino Praha jeszcze się budowało :)"

Te pierwsze? ;))

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 20 stycznia 2009 23:51

@Mikajo: Moje komcie też czasem znikają. Coraz mniej lubię wirtualną za te fikimiki.

@Ikroopka: Wrocław jest niedoścignionym wzorem dla arszawy w kwestii instalacji ;)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 23:35

dałam wczoraj komentarz, ale widzę że niestety go nie ma:(
to jeszcze raz - bardzo lubię ten "skwerek"

nick mikajo
dodano: 20 stycznia 2009 22:47

Przypomniałaś mi, że mam podobne zdjęcia z Wrocławia - instalacji w środku miasta, tylko nie pamietam gdzie są, przekleta skleroza;(((

nick ikroopka
dodano: 20 stycznia 2009 22:46

Cholerka, jestem stary, bo dobrze pamiętam żywą orkiestrę na Chmielnej i nie tylko...

nick stolicaIokolica

blog: stolicaiokolica.eu
dodano: 20 stycznia 2009 22:32

@Sada: No popatrz, a ja myślałam,że wszyscy o nich wiedzą :)

@Karska: Mnie tylko żebrzące dzieci wkurzają,bo to rodzice je zmuszają do żebraniny. Ale dorośli grajkowie,ktrzy naprawdę grają nie udają - są super :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 22:02

Dzięki za radę ws. wpisywania linków. Co do terenów zielonych, to zal mi każdego skrawka zieleni zamienianego na betonową pustynię! No cóż nasza cywilizacja jest bardzo zachłanna. AD. swińskich spamów - też mam ten problem. Na starych zapisach pojawiaja się niechciane zapisy. Jak mozna wprowadzić antyspam?

nick slavko"snip"

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 21:44

Muzykanci zawsze mnie rozbrajaja. :)

nick Karska
dodano: 20 stycznia 2009 20:57

Dowiedzialam sie o nich, od Ciebie, dzis, dziekuje:)
Pozdrawiam.

nick sad.a.5

blog: artpoezjaproza.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 20:23

@Hagen: Nie mieliśmy gramofonu,ale wujek miał i czasem coś puszczał :)

@Slawko: Na żywo to jest bez porównania :) Czasem grają w przejściu podziemnym w centrum,ale już nie Ci...

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 18:54

Miło jest posłuchać starych warszawskich rytmów...i popatrzec na skamieniałych grajków. Chociaż wolę żywych i na żywo!;)

nick slawko "snip"

lavinka pisze...

dodano: 20 stycznia 2009 18:49

@Karolina: Zrobił się z tego obowiązkowy punkt wycieczek. I pomyśleć,że kiedyś to byo takie nieciekawe miejsce...

@Robert: Nie wiem co z jutubem,wczoraj dziad chodził. Dziś grajkowie chodzą rumuńscy :)

@Quina: No ba. To se ne vrati...

@Noijaktunierobić: Wstyd się przyznać,ale jak byłam w tym miejscu ostatnio to kino Praha jeszcze się budowało :)

@Kazu78: Może i lepiej, z pewnością byś zrobił lepszą o nich notkę :P

@Hanula:Dzięki za zaproszenie, pomału wszystko obejrzę :)

@Wildrose: Znajdź Zoo. Mając zoo po lewej stronie(dokładniej nie samo zoo,ale Miśki) skręć w prawo, w uliczkę przy kościele i idź prosto. Dojdziesz do skweru Rainbow Center i oni bedą tuż po prawej stronie.

@Tomasz: A ja znam tylko jego piosenki,nawet nie wiedziałam,że książki pisał.

@Tomi: Zmarzli biedactwa :)

nick lavinka

blog: warszavka.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 18:48

Moja ciocia miała dużo płyt gramofonowych z nagraniami Kapeli Czerniakowskiej. Zawsze, jak u niej byłem, to mi je puszczała. Tak jakoś mi się skojarzyło. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 16:08

Jakaś sztywna ta orkiestra, i nieruchawa ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/html
dodano: 20 stycznia 2009 15:26

a, czytałem książki grzesiuka, podobały mi się,

nick tomaszkargul
dodano: 20 stycznia 2009 13:41
A w ktorym miejscu stoja Ci muzykanci, to tak a propos, gdybym kiedys odwiedzila stolice?
Pasuje moim zdaniem idealnie ta muzyczka do tej kapeli :)
nick wildrose
blog: mammamia2.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 10:59
Ekstra ta kapela podwórkowa.
U mnie zdjęcia starej Warszawy.
Buziaczki.
nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 10:01
No proszę, a ja właśnie jakąś godzinę temu kolo tej orkiestry przechodziłem! Ale zupełnie co innego fociłem :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 10:01
No proszę, a ja właśnie jakąś godzinę temu kolo tej orkiestry przechodziłem! Ale zupełnie co innego fociłem :)

nick Kazu78
blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 9:25
ale jak ich przysypało, nieszczęśników :) nigdy nie byłam tam w zimie...

nick noijaktunierobic
blog: www.noijaktunierobic.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 8:34

Stara Warszawa, to jest TO:)
nick qqina
blog: niewydrukowany.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 8:20
Pamiętam jak tacy grajkowie łazili pod oknami. To był super-miejski-folklor, a teraz. Coś chyba jutub nie działkuje :( Dałem notkę w podobnym klimacie ;)
nick Robert
blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 20 stycznia 2009 8:11
Oj pamietam tych muzykantow z mojej podrozy na Prage.
nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 stycznia 2009 1:16
@Fotoholik: Ja tam nie wiem co oni robię po pracy ;)
@Chrzelice: Zdjęcia robiłam przy okazji bytności na Pradze,ale nie myślałam,ze przydadzą się na akcję. Właściwie to nie miałam pomysłu, temat mi nie leżał. A Finio jak zwykle poszedł w "abstrakcję" - jego nikt nie przebije :)
@Schwefel: To akurat było już prawie w nocy, bo słońce myślę właśnie zachodziło.
A antyspamem pomęczę jeszcze przez kilka dni. Miałam uporczywego spamera i kasowanie kilkunastu komci z viagrą w tle dziennie, trochę mnie zmęczyło.
Jakby komuś nie działały komcie przez antyspam to wrzucić protest w miniczacie z lewej strony.
nick lavinka

dodano: 20 stycznia 2009 0:46
A w nocy wyglądają jeszcze lepiej
O widzę, że antyspam włączyłaś.
nick schwefel
blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 20 stycznia 2009 0:07
Lavinka: gdyby nie to, że w jednym czasie mamy wpis muzyczny, to byłabym pewna, że ktoś się kimś sugerował :) tzn. mi pomysł na wpisy muzyczne poddał Finito

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 20 stycznia 2009 0:06

Przycinają sobie chłopaki, warszawskie cwaniaki ;)
nick fotoholik
blog: fotoholik.blog.pl

Prześlij komentarz