Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 20 września 2008

==== XI Akcja GTWb - Komunikacja Miejska ====

Zmieniłam przez noc koncepcję,ale nie pytajcie mnie o podkowę..

Proszę Państwa, oddaję głos szczałkom.
Szczałki: Nie możemy doczekać się aż nareszcie będziemy pokazywać komuś drogę. A tu nikt nie zwraca na nas uwagi. Czujemy się niedoceniane.

W lewo do Park&Ride (Parkuj i jedź)...





w prawo.... w prawo to jest teraz las, ale potem będzie trasa na most północny...


2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 23 września 2008 0:15

Nie ma w przód i w tył. Przydałyby się.

nick lavinka
dodano: 22 września 2008 23:04

przynajmniej wszystkie strzałki w jednym kierunku :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 22 września 2008 20:46

Tramwaje jeżdżą swoimi drogami i jak widzę, mają swoje szczałki.

nick slawnw

blog: cowul.blox.pl/html
dodano: 22 września 2008 0:19

@Nomaderro: Bo na Bielanach całymi dziesięcioleciami nic się nie budowało a teraz przez ostatnie dwa lata jedna inwestycja za drugą. Duma mnie rozpiera bo budują główne ładnie.

@Bartek:Szczerze powiedziawszy ja też nie widziałam :)

@Hanula:Hanulo, to była w 100% improwizacja ;)

@Rysielec:Tylko barak włazi w kadr.

@Didixi: Mnie wszystko jedno :)

@Tomasz_Mos: Pętli nie poznasz, nawet ulice wokół pozmieniali. Inwazja cywilizacji :)

nick jaladet
dodano: 21 września 2008 22:29

Pętla zupełnie zmieniona! Dawno mnie tam nie było, trzeba się wybrać... Ciekawe jak się sprawdzi Park&Ride, jestem sceptyczny.

nick tomasz_mos

blog: naszlaku1.blox.pl
dodano: 21 września 2008 16:50

Ja tam wolę chyba w prawo...

nick didixi

blog: warszawskisubiektyw.blox.pl
dodano: 21 września 2008 12:27

hm, nieźle zrealizowany ten temat, zwłaszcza ostatnie zdjęcie prostym chwytem z powtórzeniami zachwyca :)

nick rysielec

blog: smietniczek.pl
dodano: 21 września 2008 11:57

Ale fajnie to wymyśliłaś. Jestem pełna podziwu.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 21 września 2008 9:35

Prawo, lewo, prawo, lewo... hehe, nigdy nie widziałem tylu strzałek skupionych w jednym miejscu. Ciekawa kombinacja :D

nick Bartek_MK

blog: www.bartek-koleje.blog.onet.pl

lavinka pisze...

dodano: 21 września 2008 9:29

ja widzę, że Ciebie jednak pasjonują te nowe bielańskie stacje i przystanki :)))

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 21 września 2008 3:22

W każdym razie do końca swiata się nie wyrobią :)

nick lavinka
dodano: 21 września 2008 2:05

No właśnie Most Północny, ja jakoś nie wierzę w zapewnienia HGW że most powstanie do maja 2011 roku. To jest technicznie niewykonalne, bo po stronie Bielan trzeba utworzyć wielopoziomowe skrzyżowanie łącznie z kopaniem tunelu pod Wisłostradą. Do tego dodajmy protesty ekologów bo jakieś ptaszki tam się lęgną i ludzi którzy nie chcą sprzedawać swoich działek pod drogi.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 21 września 2008 1:51

@Kazu: Zostało mi jej trochę na zdjeciach i tyle... :)

@Makówka9: Na koloniach, ale strzałki rysował kto inny, prawie zawsze byłam w ekipie goniącej. Najzabawniej była tak zabawa w srodku nocy, nie pamiętam nazwy... :)

nick lavinka
dodano: 20 września 2008 23:25

Ciekawe czy ktoś z Was rysował strzałki w lesie?I uczestniczył w czymś takim jak harcerskie podchody?

nick makowka9

blog: Pretext
dodano: 20 września 2008 22:34

Ech, gdzie się podziała ta stara siermiężna pętla na Hucie... :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 20 września 2008 21:32

Dobrze,że są tylko dwa kierunki :)

nick lavinka
dodano: 20 września 2008 21:03

Achaaaaaaa! Tak się pogubiłam przez te oznakowania, że dopiero po dłuższej chwili zajarzyłam, że to przystanki tramwajowe. Najpierw myślałam, że to peron metra, ale tak pod gołym niebem? Coś mi nie grało, ale już się odnalazłam. Nowocześnie :)

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 20 września 2008 20:54

W glowie sie kreci od tych strzalek :-)

nick karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 września 2008 20:00

konkret :))

nick ewa.krajewska

blog: fotonigra.blox.pl/html
dodano: 20 września 2008 17:43

Chyba widać moją postać w światełku trawajowym... na dole po prawej...

nick lavinka


dodano: 20 września 2008 17:38

Oooo, jak miło poznać pętle na Młocinach.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 20 września 2008 17:34

Kompletny galimatias, ale jaki ładny!
:)))

nick ikroopka
dodano: 20 września 2008 17:30

@Rubeus: Proszę nie obrażać mi tu szczałek! Od tego są właśnie by się połapać :)
@Hagen, Renia i Jarek: Ludzi JESZCZE nie ma, bo nowa pętla jeszcze przed oddaniem do użytku.

nick lavinka
dodano: 20 września 2008 17:19

No zawsze trzeba za jakąś strzałką podążać. A dla czego nikt na te strzałki nie zwraca uwagi? No pewnie wszyscy drogę znają.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 20 września 2008 17:18

Dziwnie pueto. Ludzi nie ma. Czyżby komunikacja zastrajkowała?. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 20 września 2008 17:13

O... pętla na młocinach jak dworzec kolejowy...
trudno będzie się tam połapać.

nick rubeus

Prześlij komentarz