Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 26 września 2008

==== W pobliżu włoskiego parku... ====

Włochy to miła okolica. Może mało miejska ale za to tonąca w zieleni. W sam raz na leczenie zszarpanych nerwów.
Park jest sympatyczny, choć w jego okolicy grasują ludzie chonoro.
 Można też spocząć w pobliskim barze Roma lub lub przejść się na spacer by podziwiać ciekawą architekturę, wcale nie taką starą albo i koniecznie przejechać się uliczką pod drzewami...

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 28 września 2008 23:44

To pewnie tajny szyfr i chodzi tak naprawdę o Mariana :)

nick lavinka
dodano: 28 września 2008 19:59

kom jest Miriam???

nick diogenespies
dodano: 27 września 2008 16:29

@Ulotny: Jak widać zależy co kto lubi :)

@Didixi: Rozumiem bardzo dobrze :))))

nick lavinka
dodano: 27 września 2008 8:41

Hmm,co do domu to mam jakby mieszane uczucia. Wiesz co to są mieszane uczucia? To jak teściowa spada w przepaść twoim nowym Alfa Romeo... :P

nick didixi

blog: warszawskisubiektyw.blox.pl
dodano: 27 września 2008 1:07

wlochy sa dla mnie mentalnie i geograficznie tak daleko jak te wlochy od ojca chrzestnego. no i w ramach wiadomego 'nieslodzenia' pozwole sobie na odwazne (acz moze niepowazne;) slowa krytyki - poza domkiem drewnianym, to to, co widze na zdjeciach wcale nie nastawia pozytywne do poznania wlochy dzielnicy(?). ale moze mentalnie nie jestem na poziomie wloch...:)

nick ulotny

blog: www.dworzeccentralny.blogspot. com
dodano: 26 września 2008 23:21

Graffiti z pierwszego zdjęcia jest w klimacie pana Wiesława W. z Łodzi.

nick rysielec

blog: smietniczek.pl
dodano: 26 września 2008 21:10

@Hrabia Pior: zdarza się.
@Hagen: NA szczęście żadnego nie spotkałam :)
@Renia I JArek: On jest murowany, tylko obłożony drewnem.

nick lavinka
dodano: 26 września 2008 18:42

Ten drewniany domek, no i uliczka pod drzewami urokliwa.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 26 września 2008 18:23

Faktycznie, zieleni sporo, tylko ci "honorowi ludzie" pewnie trochę straszni. Miłego weekendu

nick Hagen

lavinka pisze...

dodano: 26 września 2008 15:54

No to w takim razie nie poznałem się na Twoim żarcie...

nick Hrabia_Piotr
dodano: 26 września 2008 15:29

Trzeba łapać pogodę, tak szybko przemija... :) Ty na dworzec Wschodni jedź! :)

nick lavinka
dodano: 26 września 2008 15:20

o i tu przedmiescia!! Wszędzie dziś poza centrumowo :)) I bardzo dobrze, Warszwa to nie tylko Starowka i Marszłakowska, nie?? dawno nie byłem we Włochach... Chyba się wybiorę z apparatusem :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 26 września 2008 14:47

"Gdy cegieł zabraknie weź serca
tak wiele serc jest teraz z kamienia "

@Agata: Jeszcze się łudzę,że takich serc jest zupełnie malutko :)

@Robert: Się zastanawiałam... a może to następcy Masonerii?

@Hrabia Piotr:Fiem, przymiotnik użyt celowo w związku z knajpą "Roma" :P

@Kazu:Też nie wiem jak ująć ten temat, w końcu zdjęcia są sprzed wakacji... a mnóstwo innych czeka w kolejce... pomalutku... :)

@Vojtk: Mieszkam na Bielanach, a one przeca też wchłonięte tylko wcześniej :)

@Hanula:Nie ma co zaglądać, wnętrze odpychające....

nick lavinka
dodano: 26 września 2008 14:16

Czy zaglądałas do tej ,,ROMY"?browaru jabłonowo nawet E. nie zna.
Pogodnego weekendu.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 26 września 2008 13:57

Podwarszawskie miejscowości maja swój urok. Taki czy iny, ale jednak urok:) Nie wiejska nie miejska Warszawa podmiejska jak kiedyś śpiewał Piotr Szczepanik:) A u mnie trochę zmiany w zyciu. Zapraszam to się dowiesz. Pożeganm Ciebie teraz i fotografuj nasze miasto.
Vojtek serdecznie

nick Vojtek

blog: www.warsawman.bloog.pl
dodano: 26 września 2008 12:07

Też skłąniam się ku formie "włochowski", ale mniejsza z tym, zdjecia naprawdę ciekawe. Ja nigdy nie mam pomyslu, jak pokazywać Włochy, to tu się trochę poduczę. A ten napis też kiedyś widziałem, robrająjacy jest :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 26 września 2008 9:12

Nie, żebym się czepiał, ale przymiotnik od "Włochy" ( w znaczneiu dzielnica W-wy ), to "włochowski". A okolica rzeczywiście miła i tak jakby nieodkryta ( może to i dobrze ).
Hrabia_Piotr

nick Hrabia_Piotr
dodano: 26 września 2008 9:01

Ludzie chonoro to brzmi jak jakaś jacuzza :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 26 września 2008 8:56

Ładny ten drewniany dom. Przypomniała mi się piosenka:
"Wybuduj mi dom kochany
od samotności wybuduj najdalej
Na wzgórzu nad zakrętem drogi
którą będą wozy przejeżdżały
Wybuduj mi dom nawet gdyby ściany
stawiać było trzeba ze zmęczenia
Gdy cegieł zabraknie weź serca
tak wiele serc jest teraz z kamienia
W zielenie mnie ubierz wiosenne
w zapachy rozkapryszone
w głowie mi zawróć, zacałuj
i oducz słowa "koniec".

nick agata744

Prześlij komentarz