Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 15 września 2008

==== Czarnobiały socrealizm w czystym wydaniu... ====

Wydaje mi się,że ten kolor bardzo pasuje do Pałacu Kultury. Chyba najbardziej kontrowesyjnego udynku w Warszawie,majacego tylu fanów co wrogów. Tylko niebo jest szare (choć tak naprawdę było błękitne), ale to akurat w mieście częsty widok. Trza się przyzwyczaić, jesień idzie. A może już jest? W każdym razie te zdjecia odzwierciedlają teraźniejszość, mimo że są z wczesnej letniej przeszłości.




Przy okazji chciałam się pochwalić, w dzisiejszym Wproście lansowana jest Warszavka ;) Na dodatek niemal identyczne zdjęcie zrobił w tym samym czasie wujek Tomi ;)

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 18 września 2008 22:44

A tam sławna. Paru ludzi mnie kojarzy i tyle :)

nick lavinka
dodano: 17 września 2008 23:51

Lavinko - gratuluje! Jestes teraz sławna ze swoim blogiem, mysle, ze to zasluga twoich ciekawych fotek!
A co do PKiN - dla mnie od wielu wielu lat to taki punkt ZERO- jak sie w stolicy gubie, wiem gdzie wrocic i w ktora strone iść :)
Poza tym fajnie wyszedl na Twoich fotkach :)

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 17 września 2008 17:15

@Hagen: Trzeba się przełamać :)

nick lavinka
dodano: 17 września 2008 7:19

No, rozgłos totalny - gratuluje. A co PKIN. Zawsze mi jakoś głupio pstrykać. Na Twoich fotkach wyszło to bardzo fajnie.

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 17 września 2008 0:00

Gratulacje!

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 16 września 2008 22:30

Czy ta petycja jest w internecie? Bo chętnie się podpiszę obiema łapami. Z tym biurowcem to trochę palcem na wodzie, ale i tak należy oprotestować :) Jak HGW jest taka mądra to niech sobie biurowiec na ratuszu zbuduje :)

nick lavinka
dodano: 16 września 2008 22:20

obys miala racje! moze i dosadza drzew od strony marszalkowskiej - to by bardzo mily gest byl uwazam, ale z tego co pisze 'metro' (jesli wierzymy GW;)) to wyglada raczej na to, ze wytna jednak od strony emilii plter i postawia wiezowiec. mieszkancy pisza petycje do prezydentowej, tez sie podpisze.

nick ulotny

blog: www.dworzeccentralny.blogspot. com
dodano: 16 września 2008 21:57

@Ulotny: A ja słyszałam,że wręcz przeciwnie, mają być nowe nasadzenia na rogu Świętokrzyskiej i Marszałkowskiej po wybudowaniu muzeum :)
@Nomaderro:Muszę pozgłaszać trochę blogów z GTWb do blogboxa, będzie nas więcej w gazetach :) Tylko musicie kolego pomóc w głosowaniu :)

nick lavinka

lavinka pisze...

dodano: 16 września 2008 21:39

nonono proszę, jak to się rozbijamy po gazetach... :))) Gratsy :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot
dodano: 16 września 2008 18:26

ho ho ho! kongratulejszyn:)
palac? nie wyobrazam sobie ego miasta bez niego. ale podobno, niestety, ma zniknac ten park przy swietokrzyskiej...;(

nick ulotny

blog: www.dworzeccentralny.blogspot. com
dodano: 16 września 2008 15:34

Gratulacje za lans +1 ;) Świetne zdjęcia!

nick Lukaszeq
dodano: 16 września 2008 15:19

@Agata: Tam akurat łatwo, chyba lecą po kolei :)
@Grycela: Tak mi się skojarzyło, ponieważ Pałac w czasach swej świetności, na filmach był czarnobiały :)
@Kazu78: Myślisz? No może trochę :)

nick lavinka
dodano: 16 września 2008 13:37

Ta ostatnia fota Pajaca jest świetna, wygląda jak żywcem wyjęta z jakiegoś starego albumu z lat 60-tych.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 16 września 2008 9:49

Ja tez przylaczam sie do gratulacji! :-)

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 16 września 2008 9:49

Ja tez przylaczam sie do gratulacji! :-)

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 16 września 2008 8:46

Chociaż nie jestem warszawianką też by mi było smutno bez PKiNu.On ma chyba tyle lat, co ja. Dla mnie to historia - jaka by ona nie była... jest HISTORIĄ, a i miłe wspomnienia z lat szkolnych - wycieczki do Warszawy. Czarno-biała wersja zdjęć bardzo mi się podoba... może z sentymentu... bo moje fotki z młodości przy pałacu też przecież cz.- b.
Ale wspomnienia barwne!
Dziękuję za dostarczenie wzruszeń...

nick grycela

blog: afrykamoja.bloog.pl
dodano: 16 września 2008 8:45

Gratuluję! W gazecie ogólnopolskiej to mało komu udaje się być! :) Jestem z Ciebie dumna!

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 16 września 2008 0:42

Nie e. To ograniczona forma promocji. Dają fotkę z fotobloga lub wpis z blogu gadajacego. Jeślinależy się do blogboxa oczywiście. Ale i tak za każdym razem pytają o zgodę. Kiedyś wydrukowali skróconą wersję wpisu na lav-necie (blogu medialno-internetowym).

nick lavinka

blog: lav-net.blogspot.co
dodano: 15 września 2008 23:46

Może nie jestem fanem PKiNu ale smutno mi by było jakby go zburzyli albo zabudowali dookoła.

A napisali coś ciekawego, czy tylko fotkę dali?

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl

Prześlij komentarz