Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 5 września 2008

=== Kościół św. Karola Boromeusza w Warszawie + wystawa ===

Robiąc zdjęcia natknęłam się na wystawę starych zdjęć Woli i Centrum, pokazuje ona oś Saską na starych fotografiach i rycinach. Dobra lekcja historii urbanistyki w plenerze.

A oto jak kościół wygląda dziś:




Reszta zdjęć w albumie KOŚCIOŁY a tu sobie można poczytać o osi Saskiej (aby powiększyć kliknij w zdjęcie a potem w lupę a o kościele w WIKIPEDII

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 06 września 2008 12:51

@Robert: Zupełnie mi się nie skojarzyło, ale coś w tym jest :)
@Barnaba: Zarobiona jestem... ale moze się wybiorę jednak? Hm.

nick lavinka
dodano: 06 września 2008 10:24

Dziś ( sobota, 6 września, 20,00) pożegnanie Stadionu Dziesięciolecia. Ma być tłumnie i głośno oraz efektownie. W starej gorzelni na Ząbkowskiej jest okolicznościowa wystawa; i będzie. Podobno ma powodzenie. Pozdrawiam!

nick Echa Wydarzeń

blog: barnaba.bloog.pl
dodano: 06 września 2008 8:03

Na starej fotografii wygląda jak ratusz

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 06 września 2008 0:45

Bo pracuję w domu, na tej betonowej wsi, gdzie wycieczka do centrum to jak wielka wyprawa :) Moze jak metro ruszy będę latać cześciej... ale szczerze powiedziawszy to już prędzej do lasu wyskoczę :)

nick lavinka
dodano: 05 września 2008 23:32

Moje bliskie okolice.Dlaczego tak sporadycznie zapuszczasz się do centrum?

nick Tukee

blog: wars.blox.pl/html
dodano: 05 września 2008 17:43

@Hanula: Też nie weszłam do środka, zamknięty na siedem spustów.... a nie miałam szczęścia być tam niedzielę...
@Nomaderro: No tak, z całą pewnoscią :)))
@ReniaiJarek, Wildorse: Zdaje się, że moja babcia była w nim chrzczona, mieszkała z rodzicami na Ogrodowej :)

nick lavinka
dodano: 05 września 2008 17:27

Cale pokolenia ludzkie znikaja jak cienie, a zostaja po nich koscioly.
Choc wolalabym osobiscie innego rodzaju pozostalosci!

nick wildrose661

blog: mammamia.blox.pl
dodano: 05 września 2008 17:01

a wiesz czemu wszystkie figury świętych są na zewnątrz??? Bo jest ich za dużo i było im ciasno i duszno w środku :)) Poważnie :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.
dodano: 05 września 2008 16:52

Piękny kościół.

nick Renia i Jarek

blog: reniajarek.bloog.pl
dodano: 05 września 2008 16:13

Znam ten kościół tylko z zewnatrz. W środku nigdy nie byłam.

nick hanula1950

Prześlij komentarz