Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 21 września 2008

==== Spotkanie GTWB w Migawce ====

Spotkaliśmy się w Migawce. Początkowo migaliśmy całkiem sprawnie ale na koniec wypłoszono nas rąbanką z głośników... trochę szkoda, bo miejsce klimatyczne.. ale nie na późny wieczór...

Migało sobie (bo niewiele słyszało) naście osób, lista obecności pewnie będzie u Hanuli jak zwykle :)

Zjedliśmy spagetti i inne specjały, wypiliśmy zdrowie solenizanta i podziwialiśmy gwiazdę telewizyjną :)


Za to dziś o 11 widzimy się z INNEJ okazji.

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 września 2008 13:14

No Ty już wiesz najlepiej o jakiej ;)

nick lavinka
dodano: 22 września 2008 14:00

A o jakiej gwieździe piszesz ? ;) Gratuluje występu w tv :)))

nick Riobert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 22 września 2008 13:38

@Agata: No tak, ludzie czasem gorsi od zwierzat

@Kazu:Nie chciałąm pisać, co by nie obrazić, ale skoro sam napomknąłeś ;))))

nick lavinka
dodano: 22 września 2008 11:22

Wow, jak ślicznie wyszedłem :)) PS. Dla nie znających - ja to ten pacjent na samym początku, co wyglada, jakby go zęby bolały :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 22 września 2008 11:19

Raczej dzikich ludzi...

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 22 września 2008 0:12

@Hanula,Potap: No właśnie koleżanka z grupy ze studiów do mnie napisała,że mnie widziała w tv3! Jezu, myślałam,że nikt ze znajomych tv nie ogląda....

@Agata: Bidulek. Musiał się strasznie wystraszyć, jeszcze jak spotkał jakieś dzikie koty...

nick lavinka
dodano: 21 września 2008 23:57

Gratulacje z okazji występu w TVP3 :-) Widziałem, oglądałem, podziwiałem :-) Pozdrawiam!

nick Potap

blog: www.potap.blox.pl
dodano: 21 września 2008 19:27

Kot od nas uciekł :)
Szukaliśmy go o drugiej w nocy po całym bloku i dookoła niego.
Znalazł się. Kot był w szoku, a my w nerwach i zaspałam.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 21 września 2008 18:36

Parę fotek podkradłam.
Lista jutro, bo od wczoraj sieć mi szaleje.
W TV Was widziałam. Mnie w deszcz nie chciało się jechać.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 21 września 2008 18:20

@Agata:Nic byś nie straciła, tylko tabelki badaniami ile młodzieży sziedzi w internecie a ile nie ;))) A co się stało kotowi?

nick lavinka
dodano: 21 września 2008 16:06

Chciałam iść ale niestey miałam nocne problemy z kotem i zaspałam!
Żałuje, że nie byłam, zapewne dużo straciłam, ale nie chciałam się spóźnić pół godziny.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 21 września 2008 15:49

@PrzewodnikpoKrakowie: Skończyło się na dwóch mrożonych herbatach :)
@Kasia: Na szczęście mamy blisko do przystanku i metra :)
@Agata744: No właśnie wróciłam, a Ciebie I Hanuli nie widziałam! A była możliwość wywiadu do telewizji :)

nick lavinka
dodano: 21 września 2008 14:50

Juz mamy pewność dlaczego klub nazywa się Migawka ;)
Ładna galeria postaci, ciekawe czy Hanula pokaże moje niebieskie dolne partie w swojej relacji ;)
Byłas w BUWie?

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 21 września 2008 12:14

podziwiam, że zdołaliście wyjść z ciepłych domków, aby się spotkać w ten szary chłodny wieczór;)

nick Kasia

blog: kasiak.jogger.pl
dodano: 21 września 2008 11:45

Czyli na piwku się nie skończyło :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 21 września 2008 9:52

W pewnym momencie poczułam,że nie jestem w stanie przekrzyczeć głośników... :)

nick lavinka
dodano: 21 września 2008 9:31

ale przegląd typów, jeju... :) sympatycznie było, tylko miejscami faktycznie głośno...

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot

Prześlij komentarz