Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 13 stycznia 2008

== Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - finał2008 ==

W godzinach późno popołudniowyc lavinka spadła na Centrum w celu zdobycia czerwonych serduszek. Akcja powiodła się nawet podwójnie :)
Przy okazji sfociła to i owo w okolicy,choć na scenie dźwięczał znienawidzony pan Mietek.... ale radził sobie nie tak najgorzej...



Przybyły również statki kosmiczne i alternatywne formy życia...

Ale największe wzięcie (prócz serduszek) miały baloniki :)

Więcej zdjęć w albumie: LINK
A oto krótki film z wyczynów pana Mietka....


Apdejt Wieczorny - "Światełko do nieba" z okna sfocone (mgła była i z ręki - dlatego rozmazane)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 15 stycznia 2008 15:07

Trwa konkurs na Blogera 2007 Roku. Zgłoś się i Ty.

Jeśli chcesz zmierzyć się z innymi, wygrać atrakcyjne nagrody, nic prostszego. Wejdź na stronę www.wiadomosci24.pl/blog_konkurs i zgłoś się, wypełniając formularz rejestracyjny. Na podany adres e-mailowy dostaniesz kolejne informacje. Blogera Roku wybierze Kapituła, złożona z uczestników konkursu!

Nagrody wręczymy także w kategoriach: Polityka, Kultura i media, Życie, Internet i technologie oraz Fotoblog.

Termin przyjmowania zgłoszeń mija 17 stycznia, do 31 stycznia będzie można oddawać głosy na przedstawione propozycje. Ogłoszenie wyników nastąpi na uroczystej Gali Finałowej w dniu 7 lutego.

Masz pytania? Wejdź na naszą stronę www.wiadomosci24.pl lub kontaktuj się bezpośrednio z redakcją. Możesz do nas zadzwonić: 022 201-40-66, 022 201-40-92, 022 201-40-94 lub zaGGadać na numer 24000.

nick redakcja
dodano: 14 stycznia 2008 15:10

Mieciu Szcześniak zwany ostatnio per "Miecz" czy jakoś tam jou jou full wypas jou men....

nick lavinka
dodano: 14 stycznia 2008 14:31

Who's pan Mietek?

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 14 stycznia 2008 12:27

@ schwefel: Żałuję,że nie wzięłam statywu. Z ręki(Olek) musiałam ustawić wysoką czułość a potem w domu dodać gammy... no i się skończyło na dużym szumie.... Poza tym zdjęcia w orginale na picasie mają 800x600 pikseli a tu są ręcznie zeskalowane... stąd miejscami występująca pikseloza....
@ mef: Jak ja byłam plątały się tylko tabuny istot w wieku 7-15 oraz 0-5 z rodzicami. Młodzież jeszcze nie zdążyła się schlać,więc wrażenia miałam jak najbardziej pozytywne :)
@ hanula: Zaraz idę linkować Cię na gtwb
@nibelung: Sądząc po tym co pisał mef to nawet lepiej,że nie zostałeś do końca :)

nick lavinka
dodano: 14 stycznia 2008 11:13

Byłem wczoraj w Warszawie. Nie mogłem zostać do wieczora, ale orkiestrowego klimatu troche poczułem. Pozdrawiam

nick Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 14 stycznia 2008 10:56

wkurza mnie podczas orkiestry masa buractwa. wiekszość narąbana jak stodoła na jesień. niektórzy na środku ulicy sikali. koledze typ prawie wywalił statyw z aparatem. w sumie się tylko wk... :)

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 14 stycznia 2008 9:59

Też na światełku byłam i fotki zamieściłam. P. Mietka nie znoszę, więc go nie oglądam. Wesołego nowego tygodnia życzę.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 13 stycznia 2008 23:40

Fajne te światełko :)
Pierwsza fota robiona Olkiem czy komórką?

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 13 stycznia 2008 21:34

Jaaasne... lavinka była jak cień ;-P

nick lavinka
dodano: 13 stycznia 2008 21:32

Świetne :) !!

U mnie w mieście było nieco mniej "uroczyście", ale najważniejsze przecież są w tym wszystkim dzieci :).

Pozdrawiam ! ;*

Pierwsze zdjęcie jest przecudne ! :D

nick narimono

blog: inspirowane-swiatem.bloog.pl
dodano: 13 stycznia 2008 20:52

hej :) "Ale największe wzięcie (prócz serduszek) miały baloniki :)" powinno byc: ""Ale największe wzięcie (prócz mnie) miały baloniki :)" :))

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl

Prześlij komentarz