Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 15 stycznia 2008

====== Styczniowy Zachód ======

Czym się różni zimowy zachód od jesiennego? Przede wszystkim miejscem, gdzie zachodzi słońce.... dużo trudniej jest zrobić zdjęcie przez szybę... okna są tylko uchylne i na dodatek wysoko....






Acha, lavinki jakiś czas nie będzie w sieci. Laptop idzie się leczyć na może i tydzień. Będzie dostępna do jutra do ok. godz.15tej... a potem diabli wiedzą....

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 16 stycznia 2008 23:06

Dzięki za pilnowanie mojego bloga :) Już jestem w sieci(szczegóły na miniczacie z lewej strony) ale miałam dzisiaj zaganiany dzień, wiec wpis dodam jutro jak tylko ogarnę inne super ważne zajęcia... czyli pewnie wieczorem....

nick lavinka
dodano: 16 stycznia 2008 19:30

Trzecie fajne, niebo na nim ma niesamowitą fakturę i super kolor :)

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 16 stycznia 2008 18:06

to do zobaczenia za niedługo :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 15 stycznia 2008 18:31

Ojak pięknie:)! U mnie na Żoliborzu czami przez okno widzę taką zorzę..nawet zrobiłem fotkę. A może dodamy nasze blogi do ulubonych blogów? Wszystkiego naj.....w roku 2008
Vojtek

nick vojtek

blog: www.warsawman.bloog.pl
dodano: 15 stycznia 2008 18:20

jak to tak ? bez Lavinki ?

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 15 stycznia 2008 13:59

uUu ... będziemy tęsknili ;)

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 15 stycznia 2008 12:25

Super! Zwłaszcza zdjęcie nr 2 rewelacyjne!

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 15 stycznia 2008 11:51

@ Hanulo: Komputer mam tylko z dostępem do sieci jest problem. A niestety większość znajomych ze stałym łączem mieszka na drugim końcu miasta. Szczęście,że mam kafejkę pod nosem.
@ Przewodniczka: Niestety część plam jest po zewnętrznej stronie okien i nawet nie ma jak ich za bardzo umyć. A już na pewno nie zimą :)
A plama na matrycy to rzeczywiście spory problem....
@ Bagienny: Po polskiemu puoszę ;-P
@ Jego: Mojemu L. gniazdo do słuchawek się popsuło przez co skypa nie mogę używać. No i naprawa od 5 do 7 dni.
@ Narimo: Plusy mieszkania na poddaszu :)

nick lavinka
dodano: 15 stycznia 2008 10:53

Przecudny widok !
Świetne zdjęcia !! :)):D

Pozdrawiam :*

nick narimono

blog: inspirowane-swiatem.bloog.pl/
dodano: 15 stycznia 2008 10:25

Laptopy też chorują?? A ja myślałem, że tylko ludzie.
Fajne zachody, WOŚP też ciekawie zrobione.
Pozdrawiam.

nick JeGo
dodano: 15 stycznia 2008 9:49

Zachód przepiękny.
Będzie mi Ciebie brakować , wracaj szybko.
Dziś u nie są kolejne zdjęcia z Orkiestry - zapraszam.
A może masz kogos znajomego i kompa Ci udostępni?

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 15 stycznia 2008 8:38

Penny.

nick bagienny
dodano: 15 stycznia 2008 8:04

Ach, pięknie... i lepsze takie plamy na szybie, niż na matrycy (mam jedną).

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl

Prześlij komentarz