Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 31 stycznia 2008

====== Wichura i samoloty ======

Obiecany wpis.
Wiało i wiało.... 26 stycznia.... nawiedził Warszavkę huragan. Na chwilę ucichło... nawet się ciut rozwidniło... i wtedy wszystkie samoloty leciały do Okęcia by zdążyć przed następnym wianiem. A wiunęło za niedługą chwilę i to bardzo. Niestety widać je w postaci poziomych kresek... czas naświetlania był długi.




1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 01 lutego 2008 18:21

Można bawić się w "znajdź 10 różnic" :)

nick chrzelice
dodano: 01 lutego 2008 16:11

Oj nie wiem... nawet UFO nie jest w stanie przyśpieszyć procedur.. :)

nick lavinka
dodano: 01 lutego 2008 15:50

Bo UFO chciało pomóc w otworzeniu nowego terminalu pasażerskiego na Okęciu? ;)

nick Konread

blog: konread.blox.pl
dodano: 01 lutego 2008 13:49

W takim razie po co UFO leciało w kierunku Okęcia? :)

nick lavinka
dodano: 01 lutego 2008 11:34

Ekstra Ci to wyszło.
Latem równo o północy na wprost mojego okna mijały się dwa samoloty. Kapitalnie to wyglądało, ale fotka mi nie wyszła.
Jak się ociepli i balkonowć zacznę spróbuję z nowego aparatu - może tym razem się uda.

nick hanula1950

blog: http;//hanula1950.blox.pl
dodano: 01 lutego 2008 10:24

Ale ufo.

nick bagienny
dodano: 01 lutego 2008 7:58

Panoramy nocne bardzo mi się podobają. Właściwie to tylko Warszawa ma taki wielkomiejski nowoczesny charakter... Zapraszam do mnie na plan filmowy. W niedziele tez tam jadę..
Pozdrawiam Wojtek

nick Vojtek

blog: www.warsawman.bloog.pl
dodano: 01 lutego 2008 7:21

Przychylam się do zdania przedmówczyni, że sfociłaś UFO :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 01 lutego 2008 1:39

@ schwefel: Przyznaję się bez bicia, pierwszą sporo "ulepszyłam", reszty mi się nie chciało, tylko ostatnie było robione na innym balansie bieli :)

@ela.d: Jak na UFO za wolno leciały :)

nick lavinka
dodano: 01 lutego 2008 0:39

Pierwsza fota mi się bardzo podoba :D W sumie nie wiem czemu ale jakoś ładniej a może inaczej wygląda na tle reszty.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 31 stycznia 2008 23:15

To na pewno samoloty?! Jesteś pewna, że nie sfotografowałaś UFO?! ;-)

nick ela.d

Prześlij komentarz