Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 23 stycznia 2008

===== Podróżnik =====

lavinka mijając okolice błękitnego pawilonu (mieszkańcy Bielan wiedzą o który chodzi) spotkała obieżyświata... z daleka wyróżniał się wielkością, kolorem i ciemnymi okularami na światełkach....

Podeszła więc bliżej....

Okazało się,że obieżyświat ma swoich sponsorów a także przyczepioną tabliczkę z odbytymi podróżami.

Nieźle się trzyma jak na tyle kilometrów,co? Tyle,że od paru lat nie ruszał się z miejsca...


Ale na co mu ta łopata to lavinka nie zdołała się dowiedzieć... bo spał....

Wszystkie zdjęcia TUTAJ

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 28 stycznia 2008 18:58

Ten szpadel to na kłódkę, że jeszcze mu nie zwinęli? ;))

nick roztoczanski

blog: mojepstrykanie.blox.pl/html
dodano: 28 stycznia 2008 18:57

Jak on jeździ po takich końcach świata to szpadel ma wartość złota niemalże. Toż tam przecież drogi są sprawą mocno-umowną.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 24 stycznia 2008 17:30

Tak, kiedyś tu był Porion, słąwny błękitny pawilon :)

nick lavinka
dodano: 24 stycznia 2008 11:28

No nie wiesz, że na Syberii jest dużo śniegu?
:)))

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 24 stycznia 2008 9:44

Hej!
Budynek jest mi znany. To jest budynek Porionu? Czyli prawie moja parafia, bo ja mieszkam na Żoliborzu. Dodamy sobie linki wzajemnie? Prowadzę też blog o Żoliborzu. WWW.ZOLIBORZ.BLOOG.PL No i zapraszam do mnie, bo jest wpis o Irlandii i moje fotki.
Pozdrawia Vojtek z Żoliborza:):):)

nick Vojtek

blog: www.warsawman.bloog.pl
dodano: 23 stycznia 2008 22:50

Niestety nie znam bliżej właściciela ani jego zamiarów odnośnie następnych podróży.
400km? To ile Ty jechałeś? Tydzień?

nick lavinka
dodano: 23 stycznia 2008 22:05

HA !
Teraz niech się wybierze na Ukrainę !
Zmienia się w BŁYSKAWICZNYM TĘPIE !!!
A łopata i teraz jeszcze może się przydac na drogach, po których jeżdził !
Ja, w 2007r w lipcu, 50 km za Lwowem, na głównej drodze do Odessy urwałem nowy tłumik ! póżniej około 400 km jechałem z prędkością do 60 km/h

nick darek-big

blog: mywarsaw.blox.pl/html/
dodano: 23 stycznia 2008 20:03

@ Iwed: Zdjęcie dzisiejsze. Nie wyglądał jakby się gdzieś wybierał :)

@Tomi: Wiem, nawet chwaliłam ten autobus :)

nick lavinka
dodano: 23 stycznia 2008 19:18

Czasem mozna cos fajnego spotkac :-) Ja kiedys spotkalem hamerykanski autobus szkolny wynajmowany jako autokar:
http://tomi.blox.pl/2007/04/School-Bus-Postcard.ht ml

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl
dodano: 23 stycznia 2008 18:59

moje okolice..trzeba się wybrać..czy to cudeńko jeszcze tam stoi?Orginalna tabliczka..orginalny właściciel z pewnością

nick iwed

Prześlij komentarz