Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 28 stycznia 2011

=== Nieczynna Zatra w Skierniewicach ===

Miałam wrzucić na blog podróżniczy, ale cosik mi się nie otwiera to będzie tu. Wejście do budynk odkryliśmy z Tomim latem, ale dopiero niedawno udało się zwiedzić. Co prawda tylko biurowiec, ale zawsze. Budynek o tyle ciekawy, że cały z prefabrykatów.

Z góry widoki były niezłe, np. przez chwilę była śnieżyca...

Widok na Skierniewice


Reszta zdjęć w urbeksowym albumie.

9 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

No właśnie, a mi ostatnio przez łepetynę przeszedł pomysł czy aby do Skierniewic nie zajechać - w celach turystycznych.

Sebik pisze...

Budowlane cudo epoki Gomułki:) Dzięki Tobie już wiem, że jeden weekend kwietnia bądź maja spędzę w Skierniewicach z aparatem:)

I am I pisze...

Też się tam muszę wybrać jak się nieco ociepli - już nie pamiętam, kiedy byłem ostatnio :)

Marcin pisze...

Piękne. Może też się wybiorę. Tzn w samych Skierniewicach byłem, ale mnie rozczarowały, bo wcześniej byłem w Żyrardowie i Skierniewice, eks-wojewódzkie, wypadły blado. Ale ten blok cacy, choć może dobrze że nie walnęli go w środku starej części miasta.

Anonimowy pisze...

Widok na Skierniewice... he he jakby przestaly istniec, rozmyly sie we mgle!

lavinka pisze...

Polecam, Skierniewice "zabytkowe" rozczarowują nieco, urbexowe póki co jeszcze są i to moja nieostatnia wycieczka w tamte rejony. Mam namierzoną jedną ruinkę, pewnie kilka znajdzie się przy okazji :)

Anonimowy pisze...

I must thank yoᥙ for the efforts үou hаѵe put in writing this blog.

Ӏ am hoping tߋ ѕee the sаme high-grade content bʏ you ⅼater οn aѕ
well. In truth, yߋur creative writing abilities һas encouraged me
to gеt my own, personal website noᴡ ;)

lavinka pisze...

Thank you for your comment. I hope you are not spam :)

Anonimowy pisze...

Wonderful website. Plenty of helpful info here. I'm sending it to several pals ans additionally
sharing in delicious. And of course, thank you to your sweat!

Prześlij komentarz