Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 10 sierpnia 2009

==== Kolejny raz wylądowałam pod mostem ====

Ten most jakoś zawsze jest po drodze i ma masakrycznie dużo schodów. A ja z rowerem. No cóż. Ostatnio staram się go omijać, ale i tak wypada... mostem. Ostatnim razem byłam mądrzejsza i przejechałam górą. Ale przypomniałomi się, że ostały mi się jakieś zdjęcia marcowe z klatki schodowej i okolic. To wrzucam.
A pod latarnią najciemniej...
Trochę o moście na WIKIPEDII

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 19 sierpnia 2009 22:31

Mnie również szlag trafia...

nick lavinka
dodano: 19 sierpnia 2009 21:33

Mi ten most też zawsze jakoś wyrasta, jak jestem w Centrum czy na Powiślu. Dostaję cholery jak na niego patrzę, ale nie dlatego, że go nie lubię (przeciwnie), tylko dlatego że nie mogę tak po prostu wziąć i odrąbać rąk jełopom, które go zasmarowały sprayami. Że o sikających i odrąbywaniu innych części ciała nie wspomnę.

nick Wczoraj i dziś...

blog: wczorajidzis.blogspot.c om/
dodano: 18 sierpnia 2009 9:53

No i ja muszę go sobie w końcu porządnie obejrzeć i obfocić

nick rubeus

blog: rubeus.eu
dodano: 11 sierpnia 2009 14:23

@Mef: Pasaż pod arkadami często mijam,ale jakoś nigdy nie docieram. Może dlatego,że bywam tam o dziwnych porach i zazwyczaj jest zamknięty, albo wygląda jak zamknięty. Jednak po wywaleniu KDT będę tam bywać częściej ;)

@Krpi:Cierpliwości. Do zobaczenia jest jeszcze Szczawno Zdrój(które to właśnie ładuję na Picasę) z maja i czerwca oraz wyprawa nad Liwiec w lipcu(już załadowane). Dopiero potem będę wrzucać góry. Porządek z grubsza chronologiczny być musi :)

nick lavinka
dodano: 11 sierpnia 2009 14:13

no most piekny jakby nie warszawski. a gdzie mozna zobaczyc zdjecia z wojazy podkarpacko-malopolskich?

nick krpi

blog: www.starachowicefoto.blox.pl
dodano: 11 sierpnia 2009 14:04

widze pub wieżyca też się znalazł na fotkach :)
ja polecam ogólnie pod mostem pasaż pod arkadami. ma swój klimacik.

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 11 sierpnia 2009 14:04

widze pub wieżyca też się znalazł na fotkach :)
ja polecam ogólnie pod mostem pasaż pod arkadami. ma swój klimacik.

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 11 sierpnia 2009 11:49

Most jakby nie było po gruntownym remoncie, to i jeszcze wygląda. Pamiętam go pod koniec lat 90tych, strasznie się sypał...

nick lavinka
dodano: 11 sierpnia 2009 11:32

Podoba mi sie pod mostem i na moscie; ktos tam rzucal celnie w tabliczki, jak widac, za to latarnie nie sa potluczone.
Dzieki za te foty, Lavinko, wspomnien masa sie pojawia, na sam widok:)))
Pozdrawiam.

nick sad.a.5

blog: artpoezjaproza.blox.pl
dodano: 11 sierpnia 2009 9:46

@Wildrose:Ja natomiast kocham kratownice w Toruniu i właściwie wszystkie mosty stalowe, nie ważne kratownicowe czy wiszące :)
@Slavkosnip:Oj to niecierpliwie czekam na relację z Tour de Pologne, jak wrzucisz na blog to podlinkuję we wpisie :)

nick lavinka
dodano: 11 sierpnia 2009 1:23

Hej! Zyję, tez wróciłem z gór do Wawy! Niestety mój aparat nie przezył tej wyprawy, wysiadł mu cały podglad, gdy 6 08 fociłem podczas 4 godzinnego intensywnego deszczu! MostPoniatowskiego bardzo lubię! Mam tez troche fotek z nim! Na nim i pod nim! Miedzy innymi na impresjachfoto-graficznych! Dzień po Was sfociłem Tour de Pologne w Zakopanem! Przygotowuje materiał o nim niebawem! Robiłem aparatem bez podgladu i cos tam wyszło nawet! Pozdrawiam serdecznie! P.S. Tez przeciskałem sie jak ty miedzy balonami reklamowymi a płotem, widocznie takie ich ustawianie to nie tylko specjalnosć krynicka!

nick slavkosnip
dodano: 11 sierpnia 2009 0:24

Lubie zdjecia mostow. Te takze sa swietne... a most Ks. J.Poniatowskiego to dla mnie cala historia, jak niegdys dawno temu bywalam w Warszawie i z rozdziawiona geba patrzalam na ten most i wydawal mi sie taki piekny! Po nieciekawym, zelaznym moscie w rodzinnym miescie Grudziadzu!

nick wildrose

Prześlij komentarz