Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 22 sierpnia 2009

== Kolejny odcinek z cyklu: ceglany komin w lesie... ==


I teraz, odcinek nr 3:
Jako,że dziś nieoczekiwanie nawet dla samej siebie zostałam geokeszinką, wrzucam relację z poszukiwania skrzynki ze skarbami.Nietety nieudane, bo zginęła drabina, punkt rozpoznawczy a na miejscu skrzynki pojawiła się niezidentyfikowana kupa gruzu. Jak się tak dostałam? Przez ogrodzenie,metodą mieszaną,połowę włanoręcznie, połowę "na barana".
Okolica spokojna, sami e-menele w okolicy ;)

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 26 sierpnia 2009 10:12

na geokeszingu była swego czasu afera, bo ktoś znalazł drogę na prudential przez zsyp, a ktoś sobie złamał nogę już w środku...

nick to022
dodano: 25 sierpnia 2009 13:31

Elavinka z drugiej strony obiektywu ;) Niestety nie było trzeciej osoby,która uwieczniłaby sposób w jaki schodziłam z ogrodzenia na ramionach Tomiego("na barana"). Ale z drugiej strony i lepiej,bo czytelnicy tego bloga pękliby ze śmiechu :)

nick lavinka
dodano: 25 sierpnia 2009 12:24

Nooo, jestem pod wrażeniem - i hal, i e-Menela;)))
a gdzie eLavinka?

nick ikroopka
dodano: 24 sierpnia 2009 12:57

Miejsce ponure i dzikie,lubie takie zakatki:)

nick sad.a.5

blog: artpoezjaproza.blox.pl
dodano: 23 sierpnia 2009 21:50

Ad. Lavinka: Faktycznie masz rację! Oczywiście, że w Konstancinie! Rozkojarzyłem się trochę chyba podczas pisania tych komentarzy! Awantura o sens scieżek troche mnie rozruszyła!Moje stany emocjonalne pokazałem symbolicznie w postaci 4 wariacji foto-graficznych u mnie! Przynajmniej zainspirowało mnie do pichcenia w fotkach!A szanownego Kondora blog wpisałem do ulubionych stron! Pisze ciekawie o swojej pasji "stachanowki rowerowej", i tu chylę czoła przed jego wyczynami z coraz większymi przejechanymi dystansami na crossrowerze!;)

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 23 sierpnia 2009 15:46

To Mi ma takie emenelskie zdjęcia na nk i czasem tak o sobie mówi ;)

nick lavinka
dodano: 23 sierpnia 2009 15:38

e-menele? :))

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 23 sierpnia 2009 14:55

Komin w Piasecznie? A nie w Konstancinie-Mirków? :)

nick lavinka
dodano: 23 sierpnia 2009 14:39

ad. Stolicaiokolica: Dzieki za punkt widzenia takze kierowcy na temat sensownosci scieżek rowerowych! Też popieram asfalt! Mam nadzieję, ze takie sciezki jak puławska lub ujazdowska staną sie standartem i wzorem dla pozostałych! Byle nie scinano niepotrzebnie deszcz! O w tym wzgledzie to dopiero jestem maniakiem;)Spróbuję z tymi programami!

ad. Lavinka: wreszcie zobaczyłem ten komin tytułowy w pełnej krasie!Lubię takie stare kominy. Kiedys sfociłem podobno najstarszy ceglany w Europie - jest w papierni w Piasecznie - tam gdzie Muzeum Papiernictwa! W nocy nie chciała sie fotka Twojego komina otworzyć!! Ty masz koparki a u mnie od dziś dżwigi moja miłość od lat dzieciństwa!;)

nick slavkosnip

lavinka pisze...

dodano: 23 sierpnia 2009 14:13

Ja tak jak lav - ścieżki oczywiście tak, najlepiej asfalt, i żeby ludziska wreszcie zaczęli pojmować, że to nie są ścieżki spacerowe do ciężkiej @!
Slavko - zamiast kopiować strony aparatem użyj printscreen, albo wgraj sobie darmowy soft typu Gadwin Printscreen

nick stolicaiokolica

blog: stolica-okolica.eu
dodano: 23 sierpnia 2009 9:05

@Slavko: EL Kondora lubię, waszadyskusja to pewnie nie porozumienie, bo obaj macie własne zdanie i bronicie go. Ja lubię ścieżki rowerowe, choć wolałabym by częściej były z asfaltu, nie kostki i by ludzie nie włazili mi pod koła. Ale nic.

Sypiam o różnych porach, bo mam oddanie projektu na dniach.Blipem można się o tyle bawić,że poznaje się nowych ludzi. Ja podsylam ciekawe linki i czasem piszę tam "co u mnie". Używam tego też jako komunikatora(Zamiat gg) do łączenia się ze znajomymi,którzy też mają konto na blipie.Mikrobloging daje dużo możliwości,ale nie każdemu odpowiada.Za pierwszym razem nie wiedziałam po co mi to :)

nick lavinka
dodano: 23 sierpnia 2009 4:40

Te barany musiały być postawne! Hale ciekawe niestety otwarła mi sie połowa fotek. Obejrzę rano po przebudzeniu! Zeszło mi z polemiką z niejakimElKondorem który zarzucił mi ze jestem tchórzem i łamagą jako maniak scieżek rowerowych! Polemika w komentarzach u mnie! A co ty sadzisz o scieżkach, albo ToMi albo inni Twoi znajomi! Ska inąd facet prowadzi dość ładnego bloga rowerowego! Ale chyba ma zbyt niesforny język! Niestety napisałem komentarz za długi i połowę treści musiałem obciąć!W każdym razie zaliczyłem najbardziej złośliwy komć jak do tej pory! Pomyśleć że poświęciłem facetowi aż dwie godziny czasu bo tyle zajeła obróbka komcia i próby jego zapisu. Musiałem go skopiować aparatem foto bo mam zakaz kopiowania na blogu, tym razem ku mojemu utrapieniu. Zastanawiam się czy nie wywołać dyskusji na temat sensu ścieżek rowerowych u mnie! Jak zauwazyłem na twoim blipie juz śpisz od ponad godziny! Jak można bawić sie blipem? Miłego obudzenia!;)))

nick slavkosnip

Prześlij komentarz