Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 12 lipca 2009

=== Żyrardowska "Praga", park i fabryka ===

Wrzucam relację z Żyrardowa, w celu teleportacji klikać w zdjęcie.
A ciutkę wcześniej wrzuciłam zdjęcia z pikniku rowerowego nad Wisłę.


Z bloga podróżniczego

Tym razem nie jeździliśmy tylko po centrum ŻYRARDOWA, ale zapuścilimy się do zakazanego osiedla zwanego żyrardowską "Pragą". Głównie za sprawą specyficznego klimatu, tak jakby czas się zatrzymał.
Potem przez park podjechaliśmy do Bielnika, fabryki lniarskiej (z warszawskim akcentem) i sklepem z wyrobami z lnu.
I oczywiście musiała być w planie jakaś ruinka dla lavinki, ale oczywiście fabryczna.
A o samym Żyrardowie w skrócie można poczytać w OBIEŻYŚWIACIE.

Apdejt: Byłabym zapomniała,że u wujka Tomiego są też relacje z Żyrka: PIERWSZA i DRUGA.

2 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 23 sierpnia 2009 23:03

Przepraszam, gdzie to dokładnie jest? Mogę prosić o informację?
magorie@wp.pl

autor Klaudia
dodano: 17 lipca 2009 11:49

@Ginger: Katedra jest wspaniała, jeszcze nie byłam w środku ale mam nadzieję,że kiedyś będę :)

@Hagen:Czekam na relację :)

autor lavinka
dodano: 17 lipca 2009 10:51

Dosyć ciekawe miejsce na wycieczkę :) Może się kiedyś zmobilizuję i poszukam takich miejsc w Lublinie, a jest ich sporo :) Pozdrawiam

autor Hagen

blog: nibelung.bloog.pl
dodano: 17 lipca 2009 9:33

przez Żyrardów przejeżdzalam, oczywiście tzrasnęłam kilka fotek katedrze i jej gotyckim wnętrzom, jest piękna! pozdrawiam

autor ginger

blog: lilith666.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2009 17:48

Klimat to na pewno jest :)

autor tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2009 13:31

Boso tylko dla odważnych lub z dużymi odciskami ;)

autor lavinka
dodano: 13 lipca 2009 13:29

Na bosaka to tam raczej nie można spacerowac, chyba że w ramach fakirowego treningu! Pierwsza fotka extra! zapraszam do mnie na ciag dalszy rozstrzelanych kamienic w Kolonii Grottgera. Dziś cała noc siedziałem i zgłebiałem wojenne dzieje tego osiedla. Dziś zgadałem sie na ten temat z p. Zygmuntem Walkowskim specem od fot lotniczych Warszawy! Może cos napisze na blogu by podzielić sie informacjami zdobytymi ostatnio. Albo narysuję i sfoce to i owo!

autor slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 12 lipca 2009 22:52

A jak pięknie chrupały pod stopami ;)

autor lavinka z komĂłrki
dodano: 12 lipca 2009 22:18

bardzo malownicza ta fotka ruin, trochę jak gwiezdny pył

autor chrzelice

lavinka pisze...


dodano: 13 lipca 2009 15:29

Przyznam, ze nie spodziewałem sie , ze to będziesz właśnie ty ale fakt ten bardzo mnie ucieszył!

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2009 15:01

Łoooo, aleś mnie podbudował ;D

nick lavinka
dodano: 13 lipca 2009 14:57

Abstrachując od treści naszej wymiany komciów, pragnę poinformować Ciebie, że dostałaś ode mnie wirtualny PUCHAR SLAVKO SNIPA za dokonanie 1000 komcia na moim blogu: naszasobieska. Gratuluję. Przed chwilą zauważyłem ten budujący i inspirujacy fakt!

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2009 14:25

Nie lubisz wojny! To rzecz całkiem kobieca! Ale chciałem Ciebie spytać co sądzisz o wystawie niemieckich fotografii lotniczych Warszawy z lat 1939 ni 1944? Czy takie coś by Ciebie zainteresowało? A może juz widziałaś podczas jej pierwszej edycji, niestety wtedy ja przegapiłem i dowiedziałem sie o niej po fakcie. Autorem jest p. Zygmunt Walkowski! teraz szykuje sie jej reedycja! Czy byłabyś lub ktos z Twoich znajomych zainteresowani spotkaniem z autorem tej wystawy? Więcej na nim byłoby pewnie o warsztacie czytania treści fotografii lotniczej i sposobach poznawania tą drogą dziejów naszego miasta, niż samej wojny! Zależy mi na twoim zdaniu w tej kwestii! Jako architektowi te kwestie pewnie nie sa Tobie do końca obce?

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 13 lipca 2009 10:57

@Hanula: Jak się wyrobię z obowiązkami to wpadnę na chwilkę :)
@Robert: Ale to zdjęcie to był dopiero początek wycieczki nad Wisłę ;)

nick lavinka
dodano: 13 lipca 2009 10:24

Notkę kończy otchłań... Mam nadzieję, że nie skończyło się tragicznie ? :)

nick Robert

blog: www.beavis.blox.pl
dodano: 13 lipca 2009 9:56

Mam nadzieję, że dzis w Tam Tamie się spotkamy. Żeby tylko nie padało, bo ja lubię ogródkować.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 12 lipca 2009 17:58

Fajna jest taka teleportacja.
Dziś nigdzie nie byłam - boli mnie głowa. Z wczorajszego dnia ma jeszcze sporo zdjęć, więc je obrabiam i staram się o głowie nie pamiętać.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl

Prześlij komentarz