Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 27 lipca 2009

=== Pewnie wszyscy byli już na Polach Mokotowskich... ===

...lub Polu Mokotowskim. Niby druga nazwa bardziej prawidłowa,ale że park skłąda się tak naprawdę z dwóch parków to popularna w użyciu jest i pierwsza nazwa. Co prawda pole to to nie jest, bo tu żadna kapusta nie rośnie... to jednak spory kawał zielonego wygonu. Raj dla rolkarzy, trochę mniej przyjemne miejsce dla roweków, a najgorzej to już chyba mają spacerowicze, bo co chwila są rozjeżdżani przed jednych to przez drugich ludzi na kółkach.
Ale nie słyszałam, by się ktoś lamentował. Znaczy żyją w symbiozie jakowejś.
Zawsze można pójść na spacer w miejsce kąpieli psów i kaczek
Albo posiedzieć na plastikowych kamieniach.
A jak się lubi prawdziwe kamienie, to zapraszam do kamiennego kręgu przed Biblioteką.

2 komentarze:

lavinka pisze...

odano: 28 lipca 2009 23:07

Potwierdzenie poszło, wpis na GTWb zrobiony, linka na blipa puszczona.

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 23:00

Wysłałem dwoma mailami informację! Prosze o potwierdzenie, bo modemem z laptopa nie zawsze mi dochodzi do adresata!

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 28 lipca 2009 15:49

Lata nie byłem na polach, mimo że w dzieciństwie to był "mój" park, z czynnymi basenami Skry... ech, było, minęło ;)

nick stolicaiokolica

blog: stolicaiokolica.eu
dodano: 28 lipca 2009 15:35

Wszystko jedno, choc na mejla prędzej zobaczę :)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 15:32

Do jutra rana dostaniesz materiał! Na twojego maila czy na blogu w komciu?

nick slavkosnip

blog: impresjefoto-graficzne.bloog.pl
dodano: 28 lipca 2009 14:19

Piękne jest to drzewo na pierwszej fotce i kamienie naturalne przy bibliotece! Mam pytanie! Czy przyjdziesz na spotkanie autorskie z autorem wystawy o fotkach niemieckich lotniczych w Muzeum WP? Można by przyjść w wiekszym gronie i mozna byłoby to połaczyć ze zwiedzaniem zamknietej części w Muzeum Narodowym - dziedziniec z drabiną do nieba! To co kiedyś obiecałem, byłoby mozliwe do realizacji teraz! Co ty na to i Twoi znajomi? ;)

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 28 lipca 2009 11:49

@lavinka: No ja też bym wolał, by to było "Pole Ochockie", hehe :D

nick Robert

blog: www. szambo-blog. blogspot. com
dodano: 28 lipca 2009 10:36

@Robert: Niedawno Hrabia_Piotr mnie uwiadomił w kwestii ochockiej części Pola. Nie wiem kto to tak podzielił.Bzdura do kwadratu. Na Polu żałuję,że się nie można nigdzie wykąpać, w stawikach kąpią się psy więc oczywistym jest,że nóg nie zamoczę... gdyby jeszcze ta woda byłą w ruchu, to bym przymknęła oko, ale w nieruchomych zamkniętych zbiornikach może być każda bakteria...

@Wildrose: Zatem kiedy będziesz kolejny raz zajrzyj koniecznie. Polecam część bliżej metra Politechnika(bliżej Łazienek). Tam jest mniej ludzi a i miła fontanka z widokiem na nowoczesnego Focusa.

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 10:35

A ja nie bylam tam (oprocz Lazienek Warszawskich bo obok jest hotel, w ktorym sie zawsze zatrzymujemy i nie znam innych parkow) wiec z przyjemnoscia obejrze zdjecia, zeby poczuc sie jakbym byla...

nick wildrose

lavinka pisze...

dodano: 28 lipca 2009 10:25

Oj, zgodzę się: Spacerowicze na Polu Mokotowskim mają kiepsko. Jak idę przez park z moją psicą to nie dość, że ja sam muszę uważać to i na Nią... Jak patrzę w jaki sposób tam jeżdżą (pędzą, prawie nie uważają na spacerującego człeka)to ogarnia mnie mała furia.

Ale w tym miłym zakątku parku, który widnieje na pierwszych kadrach jest przyjemnie i bardzo rzadko widzę tam rowerzystów, a jak jakiś jest to zazwyczaj jeden. Niby Pole Mokotowskie, a jednak większa część należy do Ochoty... to jest paradoks... hehe!

nick Robert

blog: www. szambo-blog. blogspot. com
dodano: 28 lipca 2009 10:24

A ja nie bylam tam (oprocz Lazienek Warszawskich bo obok jest hotel, w ktorym sie zawsze zatrzymujemy i nie znam innych parkow) wiec z przyjemnoscia obejrze zdjecia, zeby poczuc sie jakbym byla...

nick wildrose

blog: mammamia2.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 9:56

Mnie to nie przeszkadza. W mowie potocznej lubię regionalizmy. Staram się za to pamiętać kiedy mówi się "tą" a kiedy "tę". Jakaś plaga ostatnio na internecie, nawet w nowych serwisach, w opisach bywają frazy typu "kliknij tą bitmapkę". A przecież powinno być tę....

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 9:48

w St-cach tez czasem slychac : na dworzu" zamiast na dworze ale ja konsekwentnie mowie przed blok, na zewnatrz itp.

nick krpi

blog: www.starachowicefoto.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 9:38

@Krpi: Pamietam,że u mnie w rodzinie mówiło się "na dworzu" nie "na dworze" i to chyba też jest jaka, trzecia odmiana. Chyba nawet niewarszawska, tylko pod. ;)

@Sikor-world: Ciągle ktoś marzy by je zabetonować :

@Hanula: O, to idę zobaczyć. Czyżby koparka? ;)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 9:28

Pole Mokotowskie bardzo lubię.
Dziś u mnie w blogu jest zdjęcie dedykowane Tobie.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 9:19

Pod Oswiecimiem w Malopolsce jest miejscowosc Dwory mimo ze ludzie wychodza tam prawidlowo - na pole;P

nick krpi

blog: www.starachowicefoto.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 8:56

no ładne to Pole Mokotowskie.

nick sikor-world

blog: sikorworld.blox.pl
dodano: 28 lipca 2009 8:51

Z drugiej strony czy tam był kiedyś jaki Dwór? ;)

nick lavinka
dodano: 28 lipca 2009 7:49

prawidłowa więc nazwa dla wawy powinna brzmieć "dwory mokotowskie"

nick krpi

blog: www.starachowicefoto.blox.pl

Prześlij komentarz