Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 25 kwietnia 2009

==== Masa Krytyczna 25 Kwietnia 2009 ====

Pogoda dopisała to i gawiedź warszawska zrowerowana tłumnie zjawiła się na posterunku. Bakło kilkudziesięciu osób do dwóch tysięcy, ale czuję że w maju będzie więcej (chyba że będzie załamanie pogody) ;) Wróciłam ciut wcześniej odbijając na poziomie metra centrum do domu - wygrał pusty burczący żołądek. Następnym razem biorę kanapki, przy takim tempie spokojnie można było robić pikniki po drodze ;) Za to tuż przed masa nie obyło się bez przygód, na przyklad próbował rozjechać mnie KOŃ

Ten KOŃ(c)Maciek Płoński


 Relacja zdjęciowa również u MAĆKA. Prócz ^MaciejPlonski z blipa byli i gubili mi się po drodze jeszcze ^Vagla oraz ^Esme :)
Sekcja metalowa.
Sekcja bardzo żwawych staruszków młodych duchem
Tańczący monocyklista
Riksza I Czarownica(to nie nos, to dłoń z komórką) ;)
Ale ludzisków było... 
 
A na zdjeciu tylko połowa, bo robiąc zdjęcie byłam w środku ;)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 26 kwietnia 2009 17:55

@lavinka

ale ja byłem zwykłym masowiczem do czasu aż dołączyłem do linii zabezpieczenia - czyli trochę czasu już po starcie :)

nick maciek

blog: webthink.pl/
dodano: 25 kwietnia 2009 22:29

Zawsze mogę mejlem podesłać dużą wersję(3tyspikseli szerszy bok) co by Zwierz mógł sobie druknąć dla potomności i wnukom się chwalić jaki to dziadunio za młodu był żwawy ;) Jak Zwierz chce to niech podsyła swoje mejlowisko na lavinka maupa gazeta pe el.

nick lavinka
dodano: 25 kwietnia 2009 21:41

@lavinka: Ale mi to zdjęcie się podoba :) Pierwsze moje rowerowe, na którym wyszedłem w miarę rozsądnie ;) Pozatym w końcu jestem Esencją Mhrokhu, było nie było ;P

nick Zwierz
dodano: 25 kwietnia 2009 21:05

@Maciek: Tak się zastanawiałam,czamu zwiałeś na sam przód na początku a tu obowiązki wzywały-świnia nabrał mnie,że jest zwyczajnym masowiczem ;)

@Zwierz: Zwierzu trzeba było mrocznie i metalowo nie pozować ;P

nick lavinka
dodano: 25 kwietnia 2009 20:22

Huh, ale mhhroszno-metalowe zdjęcie mi zrobiłaś ;]

nick Zwierz
dodano: 25 kwietnia 2009 20:21

@Kazu78

podczas tej masy byłem w ekipie zabezpieczającej imprezę i tym razem nikt nie chciał nas rozjechać - kiedyś był taki przypadek i kierowca miał problemy z ochraniającymi peleton policjantami ;-)

nick maciek

blog: webthink.pl/
dodano: 25 kwietnia 2009 18:08

Śliczny konik :-)
Pozdrawiam Cieplutko

nick annika

blog: yukka.bloog.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 16:40

@Artur: Zawsze można przyjechać do Warszawy lub podratować marną Masę Łódzką(liczebnie 10% warszawskiej).

@Kazu78: Niektórzy z naprzeciwka pozdrawiali klaksonami ;)

@Mef: No pewnie, tylko na skrzyżowaniu z trasą na most Siekierkowski mógł być problem,ale zawsze mogli polecieć górą estakadami.

@Tomasz: Taka pogoda to jest to :)

nick lavinka
dodano: 25 kwietnia 2009 13:50

Chociaż raz pogoda dopisała na masie krytycznej :)

nick tomaszkargul

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 13:32

wieczorem na marszałkowskiej widziałem jak jechaliście. fajnie to wygladało. no i akcja zorganizowana wieczorem , więc nikomu nie przeszkadzała.

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 13:07

Czy mówiłem już, że mieszkam już na skrajnej prowincji, gdzie o jakichkolwiek rowerowych rajdach można tylko pomarzyć?

nick arturr_g

blog: bielskobb.blox.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 11:22

A jak tam kierowcy, uśmiechali się do Was? :)

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 10:49

@JeGo: Oj z kolanami tzreba uważac kiedyś się wyięąm i mi kość ze stawu wyskoczyła... leczyłam to to na rowerze ponad miesiac ;)

@przewodniczka: No co, wesołe jest życie staruszka, ja mam nadzieję doczekam takiej wesołej starości i mam nadzieję, nie sama ;)

@Maciek: U mnie też trochę odpadło, zwłaszcza nocnych, a część zapomniałam wywalić rozmazanych i poszły do albumu. Ale cos widać ;)

nick lavinka
dodano: 25 kwietnia 2009 10:38

Ja zrobiłem ~ 120 zdjęć, ale po usunięciu powtórek/rozmazanych/brzydkich zostało ledwo 39 - spora część zdjęć nie była wyraźna/czytelna ;-)

nick maciek

blog: webthink.pl/
dodano: 25 kwietnia 2009 10:17

Staruszków???? Lavinko!!!
:)))

nick przewodnikpokrakowie

blog: www.przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 25 kwietnia 2009 9:48

Ja już też rozpocząłem sezon rowerowy. Tak prawdę mówiąc to go na troszeczkę zimą zawiesiłem tylko. Nie wiem tylko jak będzie dalej bo coś mi się stało wczoraj na kolanie a to było by źle. Ta kartka ze śnieżycą jest super pomysłem.
Pozdrawiam rowerowo ahoooj przygodo.

nick JeGo

blog: jegofoto.bloog.pl

Prześlij komentarz