Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

==== 18.Akcja GTWb - Syf w wielkim mieście! ====

Jak wiemy w Warszawie syfu pod dostatkiem, a że szlajam się tu i ówdzie to wybór miałam spory. Wybrałam kilku reprezentantów.

Pierwszy: Złomowisko na Odolanach - parę kilometrów od ścisłego centrum.
apdejt-zbliżenie tyłu poloneza:
Drugi: Tuż za Dworcem Zachodnim... urokliwa sławojka z amatorem jej usług... jednak okazało się,że nieczynna ;)
Trzeci: Ruiny jakiegoś budynku na tyłach huty, huta to chyba największy syf w Warszawie...
Czwarty: Syfiasy detal. Kto wpadł na arcygenialny pomysł pomalowania glazury farbą olejną?
I  na konic piąty reprezentant: Syf remontowo-budowlany, z rozbudowy trasy szybkiego ruchu.

I teraz zagadka, który zniknie jako pierwszy?

3 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 24 kwietnia 2009 0:47

Bo trzeba w brzydocie umieć zobaczyć piękno tak jak w pięknie brzydotę :)

nick lavinka
dodano: 24 kwietnia 2009 0:38

Piękny syf. Nietrafiony oksymoron, wiem :]

nick bambina

blog: warsawia.blox.pl
dodano: 22 kwietnia 2009 22:03

Okolicę znam b.dobrze, zapach jest od wylotu ścieków na Młocinach.

nick lavinka
dodano: 22 kwietnia 2009 21:56

Podjedź nad Wisłę gdzie będzie Most Pn. Jakiś straszny bajzel nie jest za to zapach .... nie polecam.

nick Zachu
dodano: 21 kwietnia 2009 18:31

Agnes tak właśnie. Termin aż tak sztywny nie est, zawsze ktoś się spóźni, chodzi o to by na wybrany temat każdy starał się dodać wpis 20tego. Ale nic się wielkiego nie stanie, jak pojedyncze osoby dodadzą ciut poza terminem. W tym miesiącu temat jest taki jaki widzisz - kolejne tematy na akcję za miesiąc już można zgłaszać(do 25 kwietnia-będzie wpis z linkiem). By pisać na blogu GTWb komentarze trzeba mieć konto na gazecie, do zgłaszania tematów i głosowania trzeba się zarejestrować ponownie na specjalnej stronie. Mamy taką automatyczna sondę do głosowania, liczenie kilkudziesięciu głosów ręcznie bywało kłopotliwe.
Aby zapisać się do GTWb starczy dodać u siebie na blogu mini-banerek kierujący do grupy-dzięki temu inni blogerzy będą mogli łatwiej odnaleźć innych członków GTWB. Jak to zrobisz-starczy o tym poinformować(np.mnie) a ja Cię dodam do zakładek na blogu grupy.

nick lavinka
dodano: 21 kwietnia 2009 18:18

malowniczy bauagan (1):-)
a tak niesmialo spytam: czy mozna sie do akcji przylaczyc? czy juz za pozno??? i w ogole to chodzi o to,ze na zadany temat, tak?;)

nick agness

blog: www.e-czytanka.blogspot. com
dodano: 21 kwietnia 2009 10:18

Dziękuję pęknie za komcie ;)

@Tukee: Obce mi słowo,az poszłam sprawdzić w guglach ;)

@Slavkosnip:Nie ma problemu, i tak podsumę robię wieczorem.Znając życie nie będziesz jedynym spóźnialskim.

@Rubeus: Najfajniej było tam w realu :)

nick lavinka
dodano: 21 kwietnia 2009 9:30

syf wnętrzarski najfajniejszy

nick rubeus

blog: rubeus.eu
dodano: 21 kwietnia 2009 7:39

Piekielnie piekne te twoje syfy. Spóźniłem sie na akcje. Dopiero teraz zamiesciłem materiał. nie wiem czy mnie uznacie, nie miałem wczoraj czasu, do tego przeswietliłem cały film mimo ze jest cyfrowy.Nie miałem czasu zajrzeć też na wasze blogi! Mam źle ustawiony monitor w nowym laptopie, kapnałem sie poniewczasie! Ale to dopełnia syfu.

nick slavkosnip

blog: naszasobieska.bloog.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 23:07

Arcydziełko Lavinio :) Ale powiem Ci, że szrot jest bardzo widowiskowy!

nick Tukee

blog: tukee.blox.pl/html
dodano: 20 kwietnia 2009 21:07

Faktycznie syf...

nick Tomek

blog: kargulotko.bloog.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 20:40

Dla mnie coś co nie jest w pełni wyposażone(brak podajnika do papieru toaletowego,rolki papieru toaletowego, umywalki oraz szczotki do ustępu) - jest nieczynne ;P

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 20:36

1. Miejsce snu wiecznego syfu po odejściu na emeryturę ;-)
2. Jaka nieczynna??? Nie skorzystałem tylko dlatego, że nie miałem takiej potrzeby ;-P

nick meteor2017

blog: tomi.blox.pl/

lavinka pisze...

dodano: 20 kwietnia 2009 20:25

ładny szajs panno tam macie... :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.c o m
dodano: 20 kwietnia 2009 19:22

to pierwsze zdjęcie to masakra jakaś jest...

nick jodynka

blog: subwarszawa.blox.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 19:04

Myślałam,że to jest Caro, bo ma już ładne światełka,ale faktycznie przed Caro też coś chyba było. Idę po orygnał zdjęcia wyczytać co ma napisane na zadku ;)

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 19:01

Ja bym powiedział, że "średni" Polonez bo były starsze - te z 4 lampami z przodu i były też nowsze Caro+ z plastikową blendą między tylnymi światłami

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 18:37

W kwestii wynajdywania syfu jestem, jakby to ująć... zawodowcem. Mogę właściwie już oprowadzać wycieczki ;)

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 18:19

Rany Julek. Rzeczywiście syf ekstra!

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 18:09

Z tych GTWb-syfów, które dotąd zobaczyłam, Twój jest najbardziej, że się tak wyrażę, syfiasty;)))

nick ikroopka
dodano: 20 kwietnia 2009 15:33

Matko kochana, taka piękna wiosna, zieleń wybuchła całą swą soczystością, drzewa obsypane kwieciem, a tu takie brzydactwa, aż mi się cudowny wiosenny nastrój popsuł...

No wiem... wiem, że i tak bywa wśród wszystkich cudności świata.


Pozdrawiam wiosennie, słonecznie, zielono, kwitnąco :)

nick alElla

blog: alella.blog.onet.pl/
dodano: 20 kwietnia 2009 15:22

Tak, to tyły lasku na Kole i też czuję,że ów syfek ma największe szanse zniknąć najszybciej, choć nie wcześniej niż pod koniec roku....

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 14:46

Hehe, Odolany się tu przydają akurat! A ta trasa - to tyły lasku na Kole? Bo to chyba zniknie najpierw!

nick stolicaiokolica

blog: stolicaiokolica.eu
dodano: 20 kwietnia 2009 12:49

Skoro mówisz,że to polonez to musi tak być.. ale to chyba ten nowszy polonez,prawda? ;)

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 12:49

Sugerujesz ze przezyje wszystko? ;-)

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk
dodano: 20 kwietnia 2009 12:46

O, jaki ładny tył Poloneza na 1.zdjęciu! :)

nick Kazu78

blog: ciach.eu/warszawski-dzien

lavinka pisze...

dodano: 20 kwietnia 2009 12:42

@Karolina:No nie wiem, miała mocny fundament ;)
@Nymphe-tamna: Ala jak się nią pomaluje zabytkowe stiuki w kamienicach albo kafle pieca to się nóż w kieszeni otwiera...
@Sada5: Miałam więcej,ale nie chciałam was katować ;)

nick lavinka
dodano: 20 kwietnia 2009 12:32

Niezwykla kolekcja warszawskich syfow, podziwiam:)
Pozdrawiam.

nick sad.a.5

blog: artpoezjaproza.blox.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 12:05

trudno nie zgodzić się z przedmówczynią;)

a farba olejna na glazurze - jakiś niesamowicie twórczy umysł na to musiał wpaść... '[przynajmniej bazgroły razem z nią odpadają;]

nick nymphe-tamina

blog: pretekst.blox.pl
dodano: 20 kwietnia 2009 11:39

Sławojka...bo sie sama rozsypie

nick Karolina

blog: www.zapolska.dk

Prześlij komentarz