Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 4 października 2007

====== Sadyba lubi beż... ======

Na Sadybę popołudniami wkrada się jesień.... na elewacjach króluje piaskowiec i beżowe tynki... ogródki bywają trochę zaniedbane, ale dzięki zakręcającym uliczkom już kilkanaśnie metrów od Powsińskiej nie słychać Tirów...



Spotkać tam można nowoczesne przeróbki...


... a wszystko to w pobliżu parku otoczonego fosą (pozostałość fortu)

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 listopada 2007 22:58

Pięknie bo to moje włości :)
Bardzo mi miło, że ktoś foci te ciekawe tereny.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 05 października 2007 15:23

przypominają mi te okolice trochę Żoliborz... Podoba mi się :)
(Ciężko tu coś napisać, bo mnie wywala i nie chce się ładować :()

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com
dodano: 05 października 2007 1:25

Bywam tam w celach towarzysko-zarobkowych :) Ale skoro godzinę się tłukę metrem i busami to sobie choć pospaceruję :)

nick lavinka
dodano: 04 października 2007 23:37

O kurka. A ja nigdy się po Sadybie nie włóczyłem...

nick centralny

blog: centralny.info
dodano: 04 października 2007 21:24

I chyba najwyższa cena za metr kwadratowy w Warszawie(nie licząc ścisłego centrum) :)

nick lavinka
dodano: 04 października 2007 18:56

PIekna uliczka, piękne domy i piękny park z fosą obok - urocze wszystko.

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl

Prześlij komentarz