Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 23 października 2007

===== Madonna Miedzeszyńska =====

Zawiało mnie na koniec świata! Akurat ostatnio mam w okolicy robotę i spędzam tam większą część dnia... i ja narzekam na Bielany.... żadnego sensownego miejsca żeby coś zjeść (poza budką z Kebabem bez stolików). Jak ktoś zna okolicę, to proszę o namiary na sensowną knajpę, bo na samych frytkach daleko nie zajadę ;-)
Ale do rzeczy. Kapliczka stoi blisko stacji Miedzeszyn. Praktycznie na przeciwko... Prawda,że piękna?


1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 25 października 2007 18:34

Jest nawet wolny lokal... na stacji!!! I nic. Jestem rozczarowana brakiem przedsiębiorczości miejscowych... Nawet stolika z preclami...

nick lavinka
dodano: 25 października 2007 13:46

W samym Miedzeszynie to chyba nie ma sensownej knajpy :(

nick wave32

blog: makromaniak.blox.pl/html
dodano: 24 października 2007 22:04

Tej co posterunkowi często wpadają na kawę? ;-)

nick lavinka
dodano: 24 października 2007 18:53

przy globim na klaudyny była dobra knajpa. ja choć na bielany mam kawałek to śmigam czasem pod pks marymont do knajpy u sąsiada.

nick mef

blog: www.mef.fotolog.pl
dodano: 24 października 2007 18:44

Ale tam jest kompletna pustynia... jedyne centrum gastronomiczne to market Biedronka...

nick lavinka
dodano: 24 października 2007 7:57

No owszem, bardzo urokliwa :)
A z tą małą gastronomią to my - jako naród - baaaardzo źle stoimy, niestety...

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl

Prześlij komentarz