Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 6 grudnia 2011

== Skwer dla Popiełuszki przy Chłodnej ==

Pewnego pochmurnego dnia, którego wczesny poranek spędziłam w sądzie, postanowiłam wracać do domu nieco naokoło (przez Wolę i Pragę na Bielany). Najszybciej dostałam się tutaj, by wreszcie obejrzeć odremontowaną Chłodną i skwer. I tu dopadł mnie atak alergii na sześciany... one były wszędzie! ;)



Ale znalazłam też słoneczko...

I kolejny krzyż w Warszawie


I tak to teraz jest na Chłodnej. W cztery litery zimno, jak się na sześcianie usiądze :)


Reszzta zdjeć w albumie WOLA

10 komentarze:

I am I pisze...

Bo to do klękania jest a nie do siadania ;)

lavinka pisze...

ROTFL

Marcin pisze...

Widziałem już tam panów, którzy owe sześciany potraktowali jako stoły pod naczynia.

Witold Wiszniewski pisze...

Ptaki dorabiają już oczka, będą kostki do gry, troszkę oversize ;-)

Rock 60-70 pisze...

Ale się uczepili tej Chłodnej :)) Co chwila jakieś nowości się tam pojawiają.

I am I pisze...

Fakt, dziwne. Przecie żadnych wyborów na horyzoncie niet, to co ich tak gna?

Nodzer pisze...

hmmm, no tak trochę chłodno to wygląda ;) Na jednym zdjeciu te bloki po lewej przypominają trochę Nową Hutę. No i zmieścił się nawet wieżowiec, tych to Wam trochę zazdroszczę, nie jestem zwolennikiem robienia Manhattanu w Krakowie, ale kilka wieżowców w dobrym miejscu bym chciał :) Byłem tydzień temu w Warszawie i fajne uczucie było jak sie popatrzyłem z dołu w górę wieżowca AXA ;D

lavinka pisze...

Wieżowców w Warszawie nie lubię, bo są wrzucane bezmyślnie w tkankę miasta, podobnie zresztą jak i to osiedle. Same w sobie nie zawsze są brzydkie, ale lokalizacja jest straszna.

Anonimowy pisze...

Ogolnie ulica bardzo mi sie podoba, jestem jednak przeciwniczka stawiania pomnikow, komukolwiek w roznych miejscach miasta. Bo zaraz sa znicze, kwiaty a tego kiczu nie znosze!
A te klocki to lepsze niz kule, bo latem bedzie wygodniej posiedziec, musze sfotografowac wejherowskie kule, choc przyznaje, ze ladnie wygladaja :)

lavinka pisze...

No niestety, dizajn zniczy w Polsze jest okropny!

Prześlij komentarz