Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 20 grudnia 2011

=== Akcja L GTWb - "L, XL, XXL..."

Dziś wypada L akcja Grupy Trzymającej Warszawskie blogi. Wskutek kiepskiej organizacji pracy i braku pomysłów postanowiłam posiłkować się żerańskimi fotkami Tomiego i wydłubać z nich litery X i L. Udało się.
Temat bardzo mi się podobał, zmuszał do myślenia, nawet coś mi świtało, ale zbrakło światła na realizację. No i wyszło jak zwykle, czyli pełna prowizorka ;)


11 komentarze:

meteor2017 pisze...

Jak patrzę na dolną fotkę, to same Xy i eLki widzę ;-P

Marcin pisze...

Z początku myślałem, żeby ustawić taki napis z puszek/butelek, ale potem mi się odechciało, poza tym moja wątroba nie jest XXL.

I am I pisze...

No, ale ale, gdzie jest Tomi na górze tej wieży z krat?

lavinka pisze...

@Marcin:Trzeba było ustawić z pełnych :)

@I am I: Na wieże pod napięciem nie wchodzimy :)

meteor2017 pisze...

Dlatego To Mi poza kadrem odcina dopływ prądu ;-)

hanula1950 pisze...

Super fotki. Buziaki.

lavinka pisze...

@To Mi: Kłamca! Dobrze wiesz, że zwiedzamy tylko obiekty OPUSZCZONE :)

Rock 60-70 pisze...

Nie wierzę, to są wierze. Co jak co, ale potrafisz widza trzymać w napięciu.

Witold Wiszniewski pisze...

Choinki... z zasilaniem XXL ;-)

ikroopka pisze...

Jedni patrza, inni widzą, brawo!

Rubeus pisze...

Jakby były bez prądu, to by ToMi wszedł

Prześlij komentarz