Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 21 października 2011

=== W mordę kopane ===

Czyli panie kierowniku! Oczko mu odpadło! Temu misiu!

Czyli po wielu latach kulty "Miś" powrócił na Glinianki Sznajdra. W urzędzie gminy Bemowo pracują morowe ludziska! :)
A glinianki w środku dnia wyglądają jak wieczorem, bo jest listopad w środku pażdziernika, szlag jego mać!

fotki (c) To Mi

A dla koneserów film.




Apdejt:
Miś także u Tomiego dziś :)

9 komentarze:

Robert Trzciński pisze...

O żesz, ale fajny miśq. A glinianki te zwiedzałem raz i stwierdziłem, że bez kaloszy więcej tam nie pójdę.

wariag 1958 pisze...

"Łubu-dubu, łubu-dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu, niech żyje nam" ;)

I am I pisze...

No popatrz - rzadko tamtędy jeżdżę, bo przejazd przez 'kanał włoski' zamknięty na głucho, ale widzę, że się muszę wybrać :)

lavinka pisze...

Bemowo chwaliło się tym od jakiegoś czasu, bo to pomysł radnych bodajże, ale jak byłam ostatnim razem to go jeszcze nie było. Tym bardziej ucieszyłam się z fotek, który podesłał Tomi. Teraz jego wpis też już jest, podlinkowałam go na dole pod wpisem.
Sceny z Misia nie bez przyczyny są kultowe, ale też trzeba wpatrywać się w trzeci plan by dostrzec różne perełki :)

Krabikowie pisze...

No to trzeba się będzie wybrać i uwiecznić tego misia :)

podrożnik pisze...

To jest miś na miarę naszych możliwości!

Sebik pisze...

Jest to miś grubymi nićmi szyty i wiemy, lep jakiej propagandy kryje się za tymi nićmi!

varshava pisze...

O, czytałam o tym już jakiś czas temu, a wciąż nie miałam okazji się wybrać. Super, że przypomniałaś!

Marcin pisze...

Daleko nie mam,ale jeszcze mnie tam nie zaniosło. A pomysł z misiem przedni.

Prześlij komentarz