Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 26 października 2011

====== Syrenka w klatce! ======

To Mi podczas swojej ostatniej wycieczki rowerowej do Warszawy i z powrotem sfocił mi kilka ciekawych obiektów a w tym bardzo znaną syrenkę, która obecnie wygląda nieco inaczej niż zwykle. Troszkę mi opadła szczęka, gdy ją zobaczyłam... ale w sumie po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że całkiem śmiesznie to wygląda :)

12 komentarze:

I am I pisze...

Machnie tą kosą, co ją w łapce ściska i będzie po klatce ;)

wariag1958 pisze...

Krystyna Krahelska w grobie się przewraca. To prowizorka czy jakaś nowomodna "deklaracja artystyczna"?

lavinka pisze...

Zdaje się, ze ochrona przed remontem.

WISIEN4464 pisze...

http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/736902,syrenka-do-2013-roku-bedzie-zamknieta-w-klatce,id,t.html
Ot, i cała tajemnica klatki.

Marcin pisze...

A ja bym na paru pomnikach taką klatkę postawił i powiesił na poręczach zasłonę.

ikroopka pisze...

Syrenka uwięziona? jak jaskółka, jesli ktoś kojarzy;)

Vojtek pisze...

Czy to jest PIC NA WODĘ FOTOMONTAŻ?
W każdym razie na wszelki wypadek pozdrwiam:)
Vojtek

Sebik pisze...

Zawsze mogli to jeszcze styropianem obłożyć i na brzoskwiniowo walnąć... A pomysł Marcina popieram!

weldon pisze...

Widziałem na filmie, jak z Fredkiem Szopiniakiem się po mieście szlajała w scyzoryk uzbrojona, więc jak najsłuszniej zrobili przed Euro ...

Nie wiadomo, co by jej do głowy przyszło, jakby tu nie ta nacja się zwaliła co trza ... :)

H_Piotr pisze...

Mogą obwiesić płachtą ze zdjęciami pomnika i podświetlić.

Robert Trzciński pisze...

Widzieć uwięzionej na żywo Syrenki nie widziałem, ale słyszałem o tym od znajomego. Więc dla mnie nie jest to news. :D

varshava pisze...

super uchwycone!

Prześlij komentarz