Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

czwartek, 3 marca 2011

==== Tunel pod Dworcem Gdańskim otwarty ====

Jeszcze wszystko świeżutkie, sklepy czekają na najemców, a dojście do ulicy Mickiwicza niegotowe z powodu przedłużającego się remontu wiaduktu. Windy są, architektura szara(więc ładna). Nie ma jeszcze biletomatów, ale są kable ze ściany, więc będą :) Przesiadka do/z metra będzie teraz dużo wygodniejsza. No, chyba że się windy popsują. Bo niestety windą z metra trzeba na raty,co by na peron przejść.



Reszta w NOWOCZESNOŚCI

15 komentarze:

Rubeus pisze...

Jak mówiłem 'na żywo' najbardziej podobają mi się kolumny :-)

weldon pisze...

Chyba jedyny moment, że ludzi nie było.
Później trudno będzie o taką okazję :)

lavinka pisze...

Oj, też ludzi było sporo. Wyczekać moment bez przechodniów.... oj łatwo nie było :)

Robert Trzciński pisze...

Miałem sfocić, też telefonem (Ola padła, znowu Ją coś boli). Ale jakoś nie udało mi się to po pierwsze, natomiast po drugie teraz nie wiem kiedy będę miał czas... Pewnie za 2 tyg... Chociaż może uda mi się w najbliższą sobotę, hm... nie wiem. A wygląda nawet "fajno" tylko ciut za szaro.

lavinka pisze...

Wiesz, jak dojdą kolorowe witryny i wnętrza sklepów - szare tło będzie zaletą.

Marcin pisze...

Ja pójdę z płytą Krystyny Giżowskiej. Włączę, odczekam minutę (tyle chyba starczy żeby wszyscy pouciekali) i potem cyknę.

A jeszcze żadnego Kebabeo tam nie ma? Cóż za niedopatrzenie...

Hanya pisze...

Jaka piekna jest Warszawa,
ile domow, ile ludzi,
Ile dumy i radosci
w sercach nam stolica budzi!
Ile ulic, szkol, ogrodow
placow, sklepow
ruchu, gwaru
Kin, teatrow, samochodow
i spacerow, i obszarow!

(ps. czy mam kontynuowac prope?)

Robert Trzciński pisze...

E tam... Wystarczy przyjść z hardstyle'm na jakimś boomboxie i wtedy też bydło ucieknie :D

wariag1958 pisze...

Tego tunelu Wam nie zazdroszczę, ale tej resztki śniegu na zadaszeniu - jak najbardziej.

lavinka pisze...

@Leena: Tylko nie samochodów! Tylko nie to!!! Ale reszta może być ;)

@Robert: Gorzej jeśli się przyłączy ;P

@Wariaq: Obawiam się, że już po ptokach. Dzisiejszy dzień zamienił śnieg w wytwór śniegopodobny. Wygląda obrzydliwie i nie mogę się doczekać, aż się roztopi.

wariag 1958 pisze...

Jako nie warszawiak mam pytanie. Czy podczas prac ziemnych natrafiono tu na jakies ślady po walkach powstańczych? Na tym terenie toczyły się ostre boje, nawet chyba jeszcze przed Godziną W.

lavinka pisze...

Nie mam pojęcia. Ale gdyby trafili na coś wartościowego, to by pewnie prasa coś o tym pisała....

Rock 60-70 pisze...

@Leena: Tylko nie samochodów! Tylko nie to!!! Ale reszta może być ;)

Oj tak, samochodowa zaraz nas zniszczy!!

Swoją drogą, nie wiedziałem, że już dobiegły końca te prace pod dworcem Gdańskim. Miałem wrażenie, że jeszcze nie tak dawno wszystko było rozkopane...

lavinka pisze...

Za ostatnim wyjściem nadal jest rozkopane, tylko do peronów jest dobre dojście :)

Robert Trzciński pisze...

Oj nie, gwarantuje, że od hardstyle'u wszyscy by uciekali... ba... nawet ja tego rodzaju muzyki nie znoszę. :D

Prześlij komentarz