Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 12 marca 2008

===== Wiosenne porządki w panoramach =====

Przejrzałam dysk w poszukiwaniu samotnych widoków centrum i wynalazłam kilka starszych. Ale mam też nowsze. Niestety pogoda nie sprzyja ostatnio... za dużo mgły w powietrzu....
Pierwsza to sierpniowa ulewa

Druga to listopadowy wieczór

Trzecia i Czwarta to lutowe popołudnie, piękne chmurzydła plątały się nad Pajacem..., na uwagę też zasługuje duża ilość dźwigów.... i tu mały konkurs, proszę policzyć ile ich jet na drugiej panoramie(4 zdjecie). :)


a Piąta to niedługo przez zachodem... drugiego marca słońce wyjrzało zza chmur....

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 13 marca 2008 19:32

Mnie się podoba najbardziej drugie. Warszawa wygląda jak metropolia...

nick lavinka
dodano: 13 marca 2008 18:32

Znacznie lepiej, a jak patrzę na takie zdjęcia, to najlepiej ;) Właśnie się zastanawiam, czy bardziej mi się podoba pierwsze - bo ma niesamowity mroczny klimat, czy ostatnie - bo jest pozytywne i optymistyczne ...

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 13 marca 2008 17:46

Panoram Ci u mnie dostatek :) A w kwestii akcji GTWb to nadal nie mam pomysłu.. :(

nick lavinka
dodano: 13 marca 2008 16:51

I po co się było wychylać z tymi zdjęciami. Byłoby jak znalazł na miejski labirynt ;)
Pierwsze i drugie (licząc od góry) sprawiają niesamowite wrażenie, szczególnie w takim zestawieniu.

nick slawnw

blog: www.cowul.blox.pl/html
dodano: 12 marca 2008 23:55

@Chrzelice: Prawie, ciut więcej :)
@Froasia: Widzę,że czujesz się już lepiej po tym grypsku :)
@schwefel: Niedosyt słońca? Mam to samo :)

nick lavinka
dodano: 12 marca 2008 23:37

Też chciałbym mieć okna na centrum ale niestety blok mi wszystko zasłania :(

Teraz widać jak zdjęcia wpływają na psychikę człowieka. Przy pierwszej fotce miałem kiepski humor ale przy ostatniej mi się poprawił.

nick schwefel

blog: schwefel.fotolog.pl
dodano: 12 marca 2008 23:20

Fantastyczne! Naprawdę piękne te zdjęcia Lavinka. Ale ostatnie to taki optymizm we mnie wlało, że odlot. Extra. Serio.

nick froasia

blog: tedwie.blox.pl
dodano: 12 marca 2008 21:20

tych dźwigów to chyba z 6 minimum :)

nick chrzelice

blog: chrzelice.blox.pl/html
dodano: 12 marca 2008 19:01

Dziś znowu kilka sfociłam z okazji ulewo-burzy. Ale czuję,że mogą być nieostre, za ciemno było...

nick lavinka
dodano: 12 marca 2008 16:41

panoramy rzeczywiscie przepiekne

nick ewa

Prześlij komentarz