Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 21 sierpnia 2007

===== Metro Dworzec Gdański =====

Dziś jadąc metrem postanowiłam zrobić sobie małą przerwę na tej stacji. Wielu się podoba, mnie także, choć jest trochę niedoswietlona... przez co zdjęcia wyszły ciut rozmazane (za długi czas i trzęsące się łapska). Dziwne, bo halogeny świecą ostrym światłem, nemal oślepiają... a mimo to na stacji nawet w najjaśniejszy dzień panuje półmrok...



1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 22 sierpnia 2007 13:56

@ przewodnik: Aluminium w 50%. Na posadzce i stopniach schodów jest kamień,a na zabudowie schodów ciemnoszara terakota.
@ Kazu : O tak, balans bieli ustawił mi się na "złoto" :)))
@ agata:Trafne stwiedzenie, ale na innych stacjach nie ma takich problemów,wiec to chyba nie chodzi o jasność samą w sobie ale jednak o same lampy, które oślepiają ale nie dają za dużo światła... (chyba są za bardzo punktowe, a za mało rozpraszające). Może z oszczędności nie zamontowali jakichś filtrów... nie mam pojęcia...

nick lavinka
dodano: 22 sierpnia 2007 12:30

Stacje muszą być 'niedoświetlone' aby motorniczy nie mieli efektu lsnienia.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 22 sierpnia 2007 10:15

Aluminium faktycznie dużo tam nawsadzali :)

A co do fotografowania... Też źle mi się fotografuje tę akurat stację, oświetlenie jest tam "jakieś takie". I prawidłowy balans bieli cięzko tam złapać. W każdym razie trwa to znacznie dłużej, niż na innych stacjach, wymaga większej ilości prób.

nick Kazu78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 22 sierpnia 2007 8:12

Czy ona jest cała aluminiowa?
:)

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl

Prześlij komentarz