Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 22 sierpnia 2007

===== AWF - budynek stołówki =====

Obiecany budynek kultowej awuefowskiej stołówki, gdzie na równie kultowe tacy można było postawić zupę pomidorową z ryżem oraz kisiel lub kompot z rabarbaru :) Dziś nadal w środku wiszą te same firanki co kiedyś i nawet parę stolików zostało. Od zewnąrz jest częściowo wyremontowana... dlaczego skończono w połowie arkady... tego nie wiem niestety....




A oto kilka detali.. lampa w podcieniu i barierka ze schodów....

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 24 sierpnia 2007 15:13

Może konserwator zabytków się przyczepił? To już nie pierwszy raz jak wstrzymano z jego powodu prace remontowe w AWF... słusznie zresztą, bo złych maszyn używali... aż się tynk z okolicznych budynków tynk sypał(chodzi mi o remont budynku głównego). Może i tu się dopatrzył nieprawidłowości... muszę madre wysłać na plotki :))))

nick lavinka
dodano: 24 sierpnia 2007 12:29

część odmalowana to sala tańców, a nieodmalowana to nieczynna (nie tylko z racji wakacji) stołówka. tam były przekręty z wynajmem może dlatego odmalowane jest częściowo bo Akademia nie wiedziała co z tym dalej.

nick agata744

blog: malahitowo.blox.pl
dodano: 23 sierpnia 2007 15:53

Oczywiście kwiatki będą PLASTIKOWE :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 23 sierpnia 2007 14:43

Coś w tym jest :) Jadalnia jest akrat w tej części "niepomalowanej"...

nick lavinka
dodano: 23 sierpnia 2007 13:58

A może dlatego w połowie, że będzie to stołówka o dwóch klasach standardu? W tej części do której nowy tynk nie dotarł, będą ceraty na stołach, aluminiowe sztućce i kwiatki w wazonikach z napisem "WSS SPOŁEM" - jak za dawnych lat;) Ostatnio w Czechach też na takie relikty trafiłem:)

nick Konread

blog: konread.blox.pl
dodano: 23 sierpnia 2007 6:55

Jak to dlaczego w połowie? Żeby było dwukolorowo!
:)

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 22 sierpnia 2007 23:05

A! Czytałam ten nieszczęsny tytuł wiele razy i nie mogłam się NICZEGO dopatrzyć ;-D

nick lavinka
dodano: 22 sierpnia 2007 21:57

nie wiem ale stołówka mi się kojarzy jakoś pejoratywnie - swoją drogą byłem ostatnio w restauracji na Słowacji, która taką typową prl-owską stołówkę przypomina :)

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl
dodano: 22 sierpnia 2007 21:49

a o so chodzi?

nick lavinka
dodano: 22 sierpnia 2007 21:42

jak zobaczyłem tytuł notki to myślałem, że padnę :)

nick salq

blog: www.bezzadecia.blox.pl

Prześlij komentarz