Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 8 sierpnia 2007

===== Aleja Zjednoczenia =====

Ulubiony deptak mieszkańców Bielan. Pod starymi lipami można sobie i usiąść i pospacerować... od kilku lat prowadzi tędy ścieżka rowerowa,więc trzeba trochę uważać...
Na pierwszym zdjęciu budynek, na którego parterze mieściła się kiedyś restauracja Kaszubska i kultowa lodziarnia gdzie można było dostać mega-jagodowe kulki... Dziś mieszczą sie tu Delikatesy i Drink-bar czy coś. Restauracja była dla mnie o tyle ważna, że zaprosiła nas tam babcia by uczcić mój czerwony pasek na koniec czwartej klasy podstawówki. Tego dnia na niczym nie oszczędzaliśmy....

I parę widoczków z deptaku....


A tak wygląda modelowo docieplony budynek... czyli jak się chce, to można dobrać ładne kolory...

a zimą wyglądał jeszcze tak(ten po lewej stronie):

1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 09 sierpnia 2007 13:19

Zdobycz Robotnicza jest nazwą przedwojenną ;-)))) Komuniści nie zmienili jej bo pasowała. Tylko pod tą nazwę "podczepili" swoje budynki ;-D Te przedwojenne są blisko pl.Konfederacji.
Co do babci, to nowoczesna była :)
A errory... niestety serwer wp nie jest najlepszy... Jak nie wchodzi to trzeba niestety przeczekać. Sama się często nie mogę do własnego blogu zalogować...

nick lavinka
dodano: 09 sierpnia 2007 9:10

pamiętam kaszubską, miała takie kaszubskie wzorki na witrynach (nazwa zobowiązywała, nie?) Też tu czasem bywałem z babcią, raczej przelotnie, bo nie jadaliśmy w knajpie... Dziś tu czasem zakupy robię :)

nick nomaderro

blog: warszawamoimoczkiem.blogspot.com
dodano: 09 sierpnia 2007 6:46

Kiedyś Ty to wszystko pododawała... co tu zaglądałam - widziałam jakiś error :))))
na alejce już jesień :(
Moje babcie nie miały - niestety - takich pomysłó :)

nick przewodnikpokrakowie

blog: przewodnikpokrakowie.photoblog.pl
dodano: 09 sierpnia 2007 0:54

Brawo pięknie uchwycona architektura al.Zjednoczenia:)
Co prawda komunistą to ja nie jestem, ale cieszę się, że historyczna nazwa tej okolicy - Zdobycz Robotnicza, przetrwała jako historyczna.

nick Konread

blog: konread.blox.pl

Prześlij komentarz