Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

wtorek, 22 października 2013

===== Uwaga! Nie ma przejścia! =====

Bywa, że podwórka się remontują. Tynkują. I są ładne. Ale zaraz się robi domofon i nie można wejść. Pozostaje focenie zza ściany, gdzie nie ma przejścia. Gdzieś na Solcu :)

Niestety mam problem z picasą. Robię zdjęcie, wgrywam, a tam jakaś masakra z kolorami. Było fajnie, ale się skończyło. Jeśli nie rozwiążę tego problemu, będę musiała szukać innego miejsca na fotki, bo to co robi picasa przy wgrywaniu, przypomina bardzo kiepski hdr. Teraz wgrałam na fejsa i z tego poziomu tu linkuję. Ale to się nie sprawdzi na stałe. Chyba trzeba pomału myśleć o kawałku serwera. Jakie inne hotlinkujące serwisy znacie? Potrzebuję jakieś 2 giga miejsca.

Poza tym ostatnio więcej jeżdżę po krzakach niż po Warszawie. Więc jeśli chcecie więcej mojego rowerowego życia, to zapraszam na lavinka.bikestats.pl


5 komentarze:

weldon pisze...

Jeżeli to są problemy z kolorami, to znaczy, że picasa wchodzi w okres błękitny lub różowy.
Poczekaj, aż wejdzie w geometryzację, to dopiero będzie problem ;)

Marcin pisze...

Dziwne, a wgrywasz zdjęcia z telefonu czy z kompa? Znaczy, nie wiem czy to jakaś różnica, bo mi nic nie pieprzy z kolorami...

lavinka pisze...

Z komputera. Być może to jest jeszcze kwestia aparatu, ale z cmykiem robi te same głupoty co z rgb. Nie mam pomysłu, co z tym zrobić.

Robert Drózd pisze...

Picasa czy bardziej Google Plus używa opcji Auto Enhance, którą można gdzieś globalnie wyłączyć.

Co do serwisów, nie sprawdzałać flickra? Chyba ostatnio znieśli ograniczenia darmowego konta.

Artur Miłobędzki pisze...

Nie mam żadnych problemów ze zdjęciami a wgrywam zdjęcia o rozmiarach 1200x900. To samo jest na blogu, Picasa i na kompie. Zdjęcia dodaję do wpisu, a do Picasa sa dodawana automatycznie. Wydaje mi się, że robisz odwrotnie, ale to nie powinno mieć znaczenia. Najpewniej coś masz zmienione w ustawieniach swojego albumu Picasa, co powoduje zmianę parametrów zdjęć.

LInk do ustawień: Ustawienia - znajdź zdjęcia

Prześlij komentarz