Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

sobota, 7 czerwca 2008

=== ulice: Dahlberga, Bolecha, Dobrogniewa ===

Sporo ładnej, acz podniszczonej architektury jednorodzinnej. Miasto ogród można by rzec, niestety samych ogrodów jest jak na lekarstwo. Przewaga chaszczy... ale i tak jest tam ładnie. Ulice na Kole, a wcale nie okrągłe :)
Skrzyżowanie Dahlberga z Bolecha.

Bolecha.

Dahlberga 20. Można obejrzeć ja  na blogu u Nomaderro. A także poczytać trochę ohistorii.


Dahlberga róg Dobrogniewa.

Dobrogniewa i jakaś przebudowa. Niebyt szczęśliwa ale za to z zielonym dachem :)

A po drugiej stronie ulicy lasek na Kole.

1 komentarze:

lavinka pisze...

dodano: 08 czerwca 2008 14:29

U mnie właśnie przez chwilę popadało. Ledwo przez 5 minut ,ale dobre i to. Nie wiem co się działo na blogu. Nie było mnie przez całą sobotę w domu

nick lavinka
dodano: 08 czerwca 2008 12:49

Ostatnio coś się działo i nie mogłam wejść do Ciebie. Buziaki niedzielne posyłam w oczekiwaniu na deszcz.

nick hanula1950

blog: hanula1950.blox.pl
dodano: 08 czerwca 2008 12:48

Dzielnica wygląda jednak na zapuszzoną, trochę szkoda.

nick warszawa78

blog: warszawa78.blox.pl
dodano: 08 czerwca 2008 12:40

@Vojtek: Na boki? Czy to jest szkodliwe? :)
@Konread:Dzięki, był udany ale nogi bolą :)
@Sirencityboy: Numerkom się nie przyglądałam, nadrobię to następnym razem :)

nick lavinka
dodano: 08 czerwca 2008 10:26

fajna okolica sie tam robi. a te domki ze spadzistym dachem to pozostalosci przedwojennego kola. zdajsie gdzies tam jeszcze numerki stare sa.

nick SCB

blog: sirencityboy.wordpress.co
dodano: 07 czerwca 2008 10:55

Znam te uliczki i wprawdzie większość domów podniszczonych, jednak ta dzika zieleń też ma swój urok, szczególnie w W-wie, no i mieszkańcy mają raptem rzut beretem do lasku na Kole, do którego już mniejszy strach jest się zapuszczać niż to jeszcze parę lat temu bywało:)
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

nick Konread

blog: konread.blox.pl/2008/06/Beskid-Sadecki-Chatka-na-Niemcowej.html
dodano: 07 czerwca 2008 9:41

A jestem słomianym wdowcem Lavinko i głowa mi chodzi na boki:) Własnie kończę pranie:)
Vojtek

nick vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 07 czerwca 2008 7:46

ładne fotki. Lubie takie uliczki...mało znam te tereny. Powinienem kiedyś się tam wybrac. Generalnie to lubię spacerowac. Ale teraz siedzę w domu i sprątam. Tym razem zona pojechała na weekend:) Zapraszam do mnie , dałem nowywpis.
Pozdrawiam Vojtek

nick vojtek

blog: warsawman.bloog.pl
dodano: 07 czerwca 2008 1:05

Domy moze i ladne ,ale bardzo zaniedbane..najlepiej wypada przy tym natura..piekna zielen drzew i krzewow.To wszystko wyjete zywcem z lat 70 ....pozdrawiam

nick lexx

Prześlij komentarz