Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 11 czerwca 2018

=== Miejsce pamięci do kolekcji ===

Staram się konsekwentnie robić im zdjęcia, w razie gdyby z czasem znikły lub zostały przeniesione. A o tym nawet nie miałam pojęcia, odkryłam je dzięki drodze rowerowej wybudowanej opodal. Ile by nie jeździć/chodzić po Warszawie, zawsze coś się odkryje.
Znowu miałam problem z dzielnicą, bo dla mnie "to wszystko Praga", ale powiedzmy że Targówek, chociaż osiedle Bródno przy Trasie Toruńskiej.

3 komentarze:

Sebik pisze...

Targówek według MSI. Po drugiej stronie Wysockiego masz następną ;)

Marcin pisze...

Nieważne, co to, i tak trzeba wziąć paszport.

lavinka pisze...

Coś w tym jest. W g mojej "wolskobielańskiejwarszawskiej" odnogi rodziny - "Praga to nie Warszawa" ;)

Prześlij komentarz