Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

niedziela, 8 lipca 2012

====== Telefon na Starówce ======

Tak dokładniej na Nowym Mieście, które do Starówki prywatnie zaliczam podobnie jak rejon Krakowskiego Przedmieścia i "starszą" zabudowę skarpy. Kiedyś był tu automat telefoniczny na żetony/monety. Ale w dobie komórek stał się zupełnie zbędny to i znikł. Pamiątka po nim zbyt wysoko to i się ostała. Co ciekawe, telefonowanie to obecnie najrzadsza czynność, do której służy mi mój telefon. Najczęściej odbieram nim mejle, robię zdjęcia, używam appek do androida do publikowania zdjęć, odbierania mejli, czekinowania się w różnych miejscach, siedzenia na fejsie i blipie, wreszcie ostatecznie odbieram czy piszę sms.

10 komentarze:

meteor2017 pisze...

Ja tam nadal mam telefon, który służy tylko do dzwonienia... używam go też jako zegarka, budzika i książki telefonicznej

Sebik pisze...

Takich tabliczek się trochę ostało. Jedna jest np. na bloku na JPII 72 od strony Niskiej.

wroclaw.guide pisze...

Takie czasy, a kiedyś pamiętam pod moim oknem jak stała kolejka do budki telefonicznej, bo prawie nikt nie miał telefonu w domu dopiero po 14 latach czekania otworzyli na osiedlu centralę.

lavinka pisze...

@Meteor: Ja tez używałam jako budzika, ale mi zabroniłeś, to już nie używam ;P

@Sebik: O, Niska, okolica mojego liceum. :)

@Przewodnik: W sąsiedniej klatce też była taka kolejka, staliśmy w niej czasem, ale w nagłych wypadkach po pogotowie jednak leciało się do sąsiadów. Własną stacjonarkę dostaliśmy dopiero w 94. A teraz jej prawie nie używamy, tzn. mama nie używa.

Vojtek pisze...

Tak. Takie telefony to już historia. A pamiętam jak czekałem pod budką w kolejce!!!!!
Ktoś sobie z budki w szachy z kimś grał przez telefon:) A jakie bluzgi szły w kierunku zajmującego budkę telefoniczną! POEZJA!:)
No i książka telefoniczna na łańcuchu:)
I komu to przeszkadzało? Ja się tylko pytam:)
I spadam pozarabiać:)
Pozdrawiam Paulinę, fajną lale z Bielan!!!!!!!!!

weldon pisze...

"Rozmowa kontrolowana. Rozmowa kontrolowana ... " ;)

Taki dzwonek kiedyś słyszałem :)

Marcin pisze...

Możesz jeszcze nim mieszać herbatę :P

I am I pisze...

Fakt, telefon coraz rzadziej służy wyłącznie do telefonowania, a gdyby nie zaliczać do tego jeszcze sms'owania, no to też częściej używam telefonu do innych czynności niż dzwonienie.

Er pisze...

bogatą kolekcję tych ostańców dawnej teletechniki ma Syreni Gród.

Tomek pisze...

Mogliby telefon zostawić..zdarza sie ze starsze osoby nie maja komórki.
Ja w swojej komórce nieraz używam kalkulatora ;)
ale głównie do drzwonienia i smsowania.

Prześlij komentarz