Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

=== Dawna fabryka tkanin Cora ===

Cora była tu ostatnio. Przedtem mieściły się tu zakłady Telefunkena, fabryka opakowań blaszanych i konserw, filia rembertowskich zakładów mięsnych... a teraz można sobie pooglądać graffiti, oczywiście na własne ryzyko, nikogo nie namawiam do eksploracji ;) Taguję Praga, bo blisko dworca wschodniego jeśli chodzi o więcej szczegółów to chyba zahacza już o Kamionek. Niedaleko od toru kolarskiego. Kiedyś zajmowała dużo większy obszar, sporo jednak budynków poszło pod młotek i teraz są tam nowe osiedla mieszkaniowe. Dni tego budynku wydaje się - też są policzone...


Więcej zdjęć w albumie SYPIE SIĘ

4 komentarze:

Grzegorz pisze...

Ciekawe ujęcia,najbardziej podoba mi się pierwsza fota. W pierwszej chwili myślałem, że to odbicie w lustrze, coś mnie zawodzi umiejętność postrzegania przestrzennego :)
Ciekawie zrobione zdjęcie. Pozdrawiam!

lavinka pisze...

W sumie mnie też, dlatego dałam je jako pierwsze. Cieszę się,że widać i wnętrze i zewnętrze.

Marcin pisze...

Owszem, pierwsze foto zdecydowanie mocne. A ja taguję wszystko jak leci Praga Pn/Praga Płd i trudno się mówi. To i tak dla mnie jak wyjazd za granicę.

lavinka pisze...

Dziś byłam znów na Pradze, znów po ciemku, więc znów nie mam zdjęć. BTW dochodzę do perfekcji w chodzie na orientację w Parku Praskim migając się ukradkiem między tubylcami ;)

Prześlij komentarz