Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

środa, 4 października 2017

=== Rzeźby na osiedlu Ostrobramska (1) ===

Jeździliśmy z Tomim rowerami w czerwcu po sąsiedzku, postanowiliśmy zajrzeć do Wielkiej Sztuki. Co prawda bez tabliczek, więc nie jest chyba aż tak wielka jak kupa piachu czy palma z betonu, ale moim zdaniem zacne (internety wszelkiej maści poszukują autorów, jak dotąd bezskutecznie). Co ciekawe projekt opisania ich i ogrodzenia wygrał w budżecie partycypacyjnym 2016... ale nie doczekał się realizacji. Kolejny przykład, jak władzunia ma w nosie obywateli i ich decyzje.

Karta projektu

A tu jedna z rzeźb. Będzie więcej, w sumie jest ok.12, ale nie pamiętam, czy wszystkie znaleźliśmy. :)

Osiedle Ostrobramska wygląda jeszcze jak prawdziwe osiedle PRL, to znaczy jeszcze nie zamieniono zieleni na parkingi i bardzo dobrze.
Nowalijki z drugiej strony ulicy są ciut zasłonięte.

4 komentarze:

Artur Miłobędzki pisze...

Brawo za popieranie twórczości nieznanych autorów. Poświeciłem temu tematowi kilkanaście postów na blogu o Witolinie. Z braku laku sam nazwałem te rzeźby. Jest wiec Wedrowiec, Łuk i Strzała, Dotyk i Granica i wiele innych :)

PS
Tabliczki miały być, ale ich nie ma. Podobno w Spółdzielni Ostrobramska znają autorów tych rzeźb i jest tam jakaś dokumentacja .... podobno jest

lavinka pisze...

Guglałam i guglałam, ale się autorów nie doguglałam.

meteor2017 pisze...

Jest... chyba że w międzyczasie poszła do skupu makulatury, albo coś w tym stylu.

Sebik pisze...

Do niedawna pracowałem na przeciwko :D

Prześlij komentarz