Aktualności

Blog jest aktualizowany rzadko, ponieważ nieczęsto bywam w Warszawie. Ale czasem coś wrzucę.

piątek, 29 czerwca 2007

==== Bajorko na Żoliborzu ====

Natknęłam się na nie gdy postanowiłam dojść do kładki nad trasą Toruńską... od ul.Włościańskiej w prawo...  zwabiły mnie doń betonowe węże... wijące się dookoła... nie wiem czy są tam ryby,ale przyjemnie jest tam poczytać gazetę... tak mało tam osób zagląda...
Zaczynam galerię żoliborską dość nietypowo, bo niearchitektonicznie... ale obiecuję,że będzie tu i Żoliborz bardziej znany....


1 komentarze:

lavinka pisze...


dodano: 23 września 2007 23:02

Znam wszystkie te miejsca...:)

nick Yacek :)

blog: yacekwaw.bloog.pl
dodano: 01 lipca 2007 13:18

O, brakowało mi spojrzenia dziennikarskiego na moje miasto, więc chętnie dopisuję Twój blog do ulubionych stron(z Wavą w tle).
Wola być może wkrótce się pojawi, park Sowińskiego pamiętam bardzo dobrze,ale dawno tam nie byłam... nie wiedziałam,że stan drzewostanu jest aż tak poważny....

nick lavinka
dodano: 01 lipca 2007 9:36

Świetny blog. Proszę o pozwolenie wciągnięcia na listę ulubionych.Jako stary warszawiak jestem pod wrażeniem głebokości spojrzenia- także historycznego. Trochę brak mi Woli, na której ( po Powiślu, Zieln ej, Nowym Mieście, Stawkach i 3Maja mieszkam, a też jest na co skierować obiektyw. Np. na stare drzewa w Parku Sowińskiego ( w wekendy salon muzyczny Stolicy), które tak bardzo niszczy jemioła ( i brak reakcji czlowieka), że wkrótce wszystkie padną. A wraz z tym- pamięć, że to jedno z dzieł Prezydenta Starzyńskiego. Stać nas na to? Jak widać, stać! Ale krew się burzy, gdy tylu władnych widzi, a reakcji brak. Podziwiam i pozdrawiam,

nick Echa Wydarzeń

blog: barnaba.bloog.pl
dodano: 29 czerwca 2007 23:10

Tęcza imponująca! Ładniejsza od mojej :( Moja dziewczynka siedzi teraz w Warszawce i moja ulubiona blogowiczka Yale jest z Warszawy, ja tam kocham swoje "wypukłości":) Zajrzę bo fotografie ładne i ciekawe. Pozdrawiam:)

nick silaczka

Prześlij komentarz